Omdat de NPO niet wil betalen ofwat?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 04:16 schreef Abrikozentaart het volgende:
Geen uitgebreid verslag dit jaar vanuit LL op 3FM dit jaar
klopt 10 euro belastinggeld is teveel voor zequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat de NPO niet wil betalen ofwat?
ja net als meer mediaquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat de NPO niet wil betalen ofwat?
Ach joh, ik mail ze wel even of ze in deze lijst Amigo en Witch Doctor bovenaan kunnen zetten. Dan lijkt het net echt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ze de festivallijst hebben afgevoerd maar deze niet veel bijdragende lijst niet.
Die ervaring heb ik ook. Ik had altijd het idee dat er blijkbaar niet veel gestemd was als je naam zo vaak genoemd werd in 1 week.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:01 schreef rubbereend het volgende:
Ik ga wel weer lijstjes insturen, als je er een toelichting bij zet kom je dagelijks op de radio
inderdaadquote:Op dinsdag 5 september 2023 16:43 schreef rubbereend het volgende:
wonderbaarlijke stap van Tom en Joey
Of ze zijn met het oog op meer alvast binnengehaald. Ik zie Rob en Wijnand bijvoorbeeld ook niet eeuwig de ochtendshow doen...quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:52 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik snap het ook niet als ze echt graag een eigen radioshow wilde hadden ze toch nog ook een show op JOE (ook DPG media)kunnen krijgen. Plus ik snap ook niet waar ze bij 3FM het geld vandaan halen voor 2 fulltime DJ's voor 5 uur radio in de week. Op basis van 1.8 % marktaandeel zou je juist willen dat ze iets meer gaan bezuinigen bij de NPO
Zeker niet met de verhalen van de over het algemeen best goed ingelichte Kickenquote:Op donderdag 7 september 2023 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of ze zijn met het oog op meer alvast binnengehaald. Ik zie Rob en Wijnand bijvoorbeeld ook niet eeuwig de ochtendshow doen...
Nou.. hoop The Script, 1D en Sean da Paul anders niet tegen te komen in de Kink 1500quote:Op maandag 11 september 2023 12:16 schreef Tussle266 het volgende:
Je bent wel in een halve dag klaargestoomd voor de komende 10 weken op deze manier. Man, man, man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |