SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spreekt een meisje me aan en vraagt of ik een politieagent ben. Ik zeg, huh, hoezo? Ze zegt dat het komt omdat ik handboeien aan mijn broek heb. Ik zeg, o ja... Vervolgens vraagt ze of ik haar kan helpen haar klasgenootje in te halen, zodat ze gratis KFC kan krijgen.
Ik denk, wat moet zo'n kind bij de KFC, maar ik moest toch die kant op, dus ik zeg dat het goed is. We komen daar aan en dan vraagt ze waarom ik een zwarte zakdoek uit mijn linker achterbroekzak heb hangen. Ik zeg dat dat geheimtaal is en ga naar binnen bij de KFC, waar ik op de toiletten wat tijd doorbreng met iemand van Grindr.
Even later kom ik terug en zie het meisje eten met haar klasgenootje, die zit te huilen omdat hij moet betalen. Ik vraag waar hun ouders zijn, maar die hadden het blijkbaar te druk of iets dergelijks. Ik besluit te vertrekken en het meisje zegt nog: 'waar zijn uw handboeien, meneer agent?' Ik denk, fuck... Snel ren ik terug naar de toiletten en maak mijn Grindr-date los. Ik bied mijn excuses aan en vertrek vervolgens.
Klacht: ouders letten totaal niet meer op wat hun kinderen doen, en brengen ze naar de KFC waar volwassen mannen met elkaar afspreken op de toiletten.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:04 schreef COVID-19 het volgende:
Ik was een beetje aan het wandelen door de buurt toen ik twee kinderen zag, allebei in zo'n autootjeVoor hetzelfde geld werd jou een loer gedraaid en moest jij de kosten betalen die de kinderen hadden gemaakt in de KFC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spreekt een meisje me aan en vraagt of ik een politieagent ben. Ik zeg, huh, hoezo? Ze zegt dat het komt omdat ik handboeien aan mijn broek heb. Ik zeg, o ja... Vervolgens vraagt ze of ik haar kan helpen haar klasgenootje in te halen, zodat ze gratis KFC kan krijgen.
Ik denk, wat moet zo'n kind bij de KFC, maar ik moest toch die kant op, dus ik zeg dat het goed is. We komen daar aan en dan vraagt ze waarom ik een zwarte zakdoek uit mijn linker achterbroekzak heb hangen. Ik zeg dat dat geheimtaal is en ga naar binnen bij de KFC, waar ik op de toiletten wat tijd doorbreng met iemand van Grindr.
Even later kom ik terug en zie het meisje eten met haar klasgenootje, die zit te huilen omdat hij moet betalen. Ik vraag waar hun ouders zijn, maar die hadden het blijkbaar te druk of iets dergelijks. Ik besluit te vertrekken en het meisje zegt nog: 'waar zijn uw handboeien, meneer agent?' Ik denk, fuck... Snel ren ik terug naar de toiletten en maak mijn Grindr-date los. Ik bied mijn excuses aan en vertrek vervolgens.
Klacht: ouders letten totaal niet meer op wat hun kinderen doen, en brengen ze naar de KFC waar volwassen mannen met elkaar afspreken op de toiletten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |