Ja iets over het bestelmoment dacht ik...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet gehoord maar zal vast over eten gaan..
Dat denk ik ook.. maar natuurlijk niet rechtstreeks tegen Moraima maar allemaal achter haar rug. Het allemaal zo’n flinkerds om altijd te zeiken achter iemands rug maar rechtstreeks durven ze niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja iets over het bestelmoment dacht ik...
Zo vies altijd.. Janet doet altijd met haar vingers langs het mes en dan aflikken en nog een keer over dat met en dan zo weer terug het potje in.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:52 schreef Frummelie het volgende:
En ja hoor met het afgelikte mes zo weer de boter in...hatsjikidee bah, viespeuk.
Ja is vreselijk dat achter de rug gelul, ik kan daar slecht tegen...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.. maar natuurlijk niet rechtstreeks tegen Moraima maar allemaal achter haar rug. Het allemaal zo’n flinkerds om altijd te zeiken achter iemands rug maar rechtstreeks durven ze niet.
Ik dacht dat er helemaal geen eten was maar zie Erik toch gewoon eten. Zal dat zijn eigen voorraad zijn?
Ze doen het ook echt allemaal..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja is vreselijk dat achter de rug gelul, ik kan daar slecht tegen...![]()
Jaja dat is z'n eigen stash..
Echt de tafelmanieren zijn ver te zoeken daar...smeerpijpjes zijn het... bahquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo vies altijd.. Janet doet altijd met haar vingers langs het mes en dan aflikken en nog een keer over dat met en dan zo weer terug het potje in.
Er zijn er ook die dan teveel op hun mes hebben en het dan terug smeren in de pot.. te vies voor woorden.
Het is zo echt mega saai... ik hoorde Mirthe heel vluchtig en onverstaanbaar iets zeggen over een nominatie...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:56 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop dat er nog wel wat gaat gebeuren vandaag.. beetje actie graag
Een nominatie is altijd wel spannend maar ik heb zoiets dat als er nu weer iemand weg zou gaan wordt het nog rustiger en saaier als dat het nu al is.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is zo echt mega saai... ik hoorde Mirthe heel vluchtig en onverstaanbaar iets zeggen over een nominatie...
Ja dat zeker, vooral als iemand vertrekt die erg aanwezig is/ was... ik merk nu al dat ik een stuk minder kijk... best jammer.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Een nominatie is altijd wel spannend maar ik heb zoiets dat als er nu weer iemand weg zou gaan wordt het nog rustiger en saaier als dat het nu al is.
Ze moeten eigenlijk de helft van de loods afsluiten
Ik ook hoor en ook hier in de coss ben ik een heel stuk minder.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat zeker, vooral als iemand vertrekt die erg aanwezig is/ was... ik merk nu al dat ik een stuk minder kijk... best jammer.
Jaja dat is z'n eigen voorraad, dat schreef ik in een eerder bericht al..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:02 schreef lojanda het volgende:
Ik zie Erik op de achtergrond nog steeds crackers smerenzal dan toch wel van zijn eigen voorraad zijn waarschijnlijk.
Niet gezien.. overheen gelezenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja dat is z'n eigen voorraad, dat schreef ik in een eerder bericht al..
Lekker bezig die Janet, zo kom je nooit van de muizen af..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:04 schreef lojanda het volgende:
Janet en Eunice hebben nog het broodje over van de bbq. Moet je wel wegleggen zegt Janet en vervolgens gaat ze het weer bij haar op de slaapkamer leggen.
Ik denk dat Janet de muizen mist.
ice is de grootste 2zak uit de loodsquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:11 schreef lojanda het volgende:
Isaac is Moraima aan het uitleggen hoe de bestelmomenten werken. En dan natuurlijk op een manier dat hij helemaal achter haar staat en hij snapt het allemaal waarom het fout is gegaan.
Wat een nep iemand is het toch. Van te voren zit hij haar samen met Marciano haar helemaal af te zeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |