Ze leest nu een boek, welke?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:27 schreef Frummelie het volgende:
Heeft Moirama goed geregeld weer voor vandaag... het is ook zo'n topmanager...
die wilde ze toch zelf manager makenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:27 schreef Frummelie het volgende:
Heeft Moirama goed geregeld weer voor vandaag... het is ook zo'n topmanager...
Was van Wendy, maar ze lustte niet meer en heeft het aan een van de heren gegeven.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:29 schreef Frummelie het volgende:
De bro's hebben in ieder geval kwark... of heeft iedereen nog kwark..
Zoe deed teminste nog iets, Moirama is alleen maar druk met haar verfwerkje...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
die wilde ze toch zelf manager maken
maar zoe werd geholpen tot en met , morrie amper
Ooh thnx... dan zijn het bofkonten...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:31 schreef Varen het volgende:
[..]
Was van Wendy, maar ze lustte niet meer en heeft het aan een van de heren gegeven.
juist en volgende manager bep dus ook weer voor team icequote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zoe deed teminste nog iets, Moirama is alleen maar druk met haar verfwerkje...
Ja het moest in team Isaac blijven...
Ik zie Babette daar niet zitten, niks voor haar... wordt ook flut.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
juist en volgende manager bep dus ook weer voor team ice
oh jawel wijntje drinken etcquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zie Babette daar niet zitten, niks voor haar... wordt ook flut.
Ik snap niet dat er zoveel blaadjes kunnen vallen van die paar boompjes die er staan. Janet doet dit regelmatig en dan is het elke keer weer flink wat.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:39 schreef Frummelie het volgende:
Janet mooi blaadjes aant harken.. ziet er ook weer strak uit..
Ze zit mij nog niet in de weg haha er zijn anderen die van mij eerder mogen gaan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:38 schreef Setje72 het volgende:
Babette moet lekker naar huis ..ben dat mens Zo zat
Mij ook niet.. ik erger me meer aan andere bewoners..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze zit mij nog niet in de weg haha er zijn anderen die van mij eerder mogen gaan.
Ik weet niet of er naastgelegen dingen kunnen overwaaien.. maar er ligt inderdaad aardig wat zooi... sommige boompjes zijn zo dood als een pierlala dus die laten extra veel blad vallen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er zoveel blaadjes kunnen vallen van die paar boompjes die er staan. Janet doet dit regelmatig en dan is het elke keer weer flink wat.
Zou idd kunnen dat er wat over waait.. aan de haag kan het iig niet liggenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet niet of er naastgelegen dingen kunnen overwaaien.. maar er ligt inderdaad aardig wat zooi... sommige boompjes zijn zo dood als een pierlala dus die laten extra veel blad vallen.
Niet gehoord maar zal vast over eten gaan..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:46 schreef Frummelie het volgende:
Ooh wat zei Erik nou waarvan Zoe zei dat hij dat tegen Moirama zelf moest zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |