iets voor evennement , circuit assen zoiets , 2 dagen duurt het ze gaan buiten slapen in tentenquote:
Ja dat had ik begrepen, alleen niet begrepen wanneerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
iets voor evennement , circuit assen zoiets , 2 dagen duurt het ze gaan buiten slapen in tenten
dit weekend of weekend daaropquote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat had ik begrepen, alleen niet begrepen wanneer
Nog niet zeker dus wanneer we gaan het vanzelf wel horenquote:
whaha komen ze nu achter dat ze de verkeerde manger willen , de mop van de dagquote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
Dit is al de tweede keer bro, vorige keer vrijdag ook bro toen had ze ook geen reservering gedaan bro
Ze hebben dus geen ontbijt niets
We zetten ook iedere keer de verkeerde mensen boven Bro, zegt Marciano
Ja het is speltechnisch dat ze ze kiezen, maar Isaac denkt dat het de volgende keer niet nodig isquote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
whaha komen ze nu achter dat ze de verkeerde manger willen , de mop van de dag
weet ik nog niet zo bern wil ook manager wordenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is speltechnisch dat ze ze kiezen, maar Isaac denkt dat het de volgende keer niet nodig is
Ja en Babette ook, en die zal het wel worden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet ik nog niet zo bern wil ook manager worden
noppe alles voor team icequote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en Babette ook, en die zal het wel worden.
AL vind ik dat het andere kamp ook wel eens mag
Maar zo werkt dat daar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |