Dat dus.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Liet vaak ongevraagd zujn pielemaus zien.
Esther haar zoon toch maar daar was zij heel open over...en Bern zijn zus??quote:Op maandag 19 juni 2023 21:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Misschien wie haar zoon transgender is. Of wie haar ex transgender is.
Daar is Mexxx toen uiteindelijk nog naar wezen zoekenquote:Op maandag 19 juni 2023 22:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Liet vaak ongevraagd zujn pielemaus zien.
Ja hij zegt steeds mijn zus is ook iets in die trendquote:Op maandag 19 juni 2023 22:07 schreef humpty het volgende:
[..]
Esther haar zoon toch maar daar was zij heel open over...en Bern zijn zus??
heb ik hem weleens over gehoord maar weet niet hoe of wat
Ja kloptquote:Op maandag 19 juni 2023 22:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja hij zegt steeds mijn zus is ook iets in die trend
Op maandag 19 juni 2023 21:30 schreef 5thencounter het volgende:
Bij hun eigen Nederlandse vader. 😉quote:Op maandag 19 juni 2023 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee... "Nederlanders willen alleen maar hun kinderen dumpen... ergens.." Aldus Eunie in een volledig losgeslagen Zwart/Wit/Kleurlingen discussie![]()
Sjah.. waar Eunie's kinderen nu al maanden zijn..
[ afbeelding ]
Benieuwd wat zijn vriendin vindt van Eunice(deed dat eerder bij Isaac) en Zoëquote:Op maandag 19 juni 2023 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
WIJ weten de Levels.. WIJ weten hoe ver we kenne gaan... Aldus Alles Snapper Master Sex Kenner Isaac..
[ afbeelding ]
Een beetje aan elkaar hangen, zoenen, kleffen.. moet kunnen![]()
[ afbeelding ]
Bij hun vader.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee... "Nederlanders willen alleen maar hun kinderen dumpen... ergens.." Aldus Eunie in een volledig losgeslagen Zwart/Wit/Kleurlingen discussie![]()
Sjah.. waar Eunie's kinderen nu al maanden zijn..
[ afbeelding ]
Probeer dit te snappen, maar lukt niet.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:40 schreef Varen het volgende:
Isaac zegt dat 4 a 5 uur gewacht heeft op zijn familie en Kim
Ik krijg die berichten niet verbeterd ☺️ Jeffrey bedoel ikquote:Op maandag 19 juni 2023 22:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Probeer dit te snappen, maar lukt niet.
hij bedoelt jef denk ikquote:Op maandag 19 juni 2023 22:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Probeer dit te snappen, maar lukt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |