Dat dus.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Liet vaak ongevraagd zujn pielemaus zien.
Esther haar zoon toch maar daar was zij heel open over...en Bern zijn zus??quote:Op maandag 19 juni 2023 21:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Misschien wie haar zoon transgender is. Of wie haar ex transgender is.
Daar is Mexxx toen uiteindelijk nog naar wezen zoekenquote:Op maandag 19 juni 2023 22:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Liet vaak ongevraagd zujn pielemaus zien.
Ja hij zegt steeds mijn zus is ook iets in die trendquote:Op maandag 19 juni 2023 22:07 schreef humpty het volgende:
[..]
Esther haar zoon toch maar daar was zij heel open over...en Bern zijn zus??
heb ik hem weleens over gehoord maar weet niet hoe of wat
Ja kloptquote:Op maandag 19 juni 2023 22:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja hij zegt steeds mijn zus is ook iets in die trend
Bij hun eigen Nederlandse vader. 😉quote:Op maandag 19 juni 2023 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee... "Nederlanders willen alleen maar hun kinderen dumpen... ergens.." Aldus Eunie in een volledig losgeslagen Zwart/Wit/Kleurlingen discussie![]()
Sjah.. waar Eunie's kinderen nu al maanden zijn..
[ afbeelding ]
Benieuwd wat zijn vriendin vindt van Eunice(deed dat eerder bij Isaac) en Zoëquote:Op maandag 19 juni 2023 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
WIJ weten de Levels.. WIJ weten hoe ver we kenne gaan... Aldus Alles Snapper Master Sex Kenner Isaac..
[ afbeelding ]
Een beetje aan elkaar hangen, zoenen, kleffen.. moet kunnen![]()
[ afbeelding ]
Bij hun vader.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee... "Nederlanders willen alleen maar hun kinderen dumpen... ergens.." Aldus Eunie in een volledig losgeslagen Zwart/Wit/Kleurlingen discussie![]()
Sjah.. waar Eunie's kinderen nu al maanden zijn..
[ afbeelding ]
Probeer dit te snappen, maar lukt niet.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:40 schreef Varen het volgende:
Isaac zegt dat 4 a 5 uur gewacht heeft op zijn familie en Kim
Ik krijg die berichten niet verbeterd ☺️ Jeffrey bedoel ikquote:Op maandag 19 juni 2023 22:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Probeer dit te snappen, maar lukt niet.
hij bedoelt jef denk ikquote:Op maandag 19 juni 2023 22:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
in juni zekerquote:Op maandag 19 juni 2023 22:38 schreef Varen het volgende:
Isaac denkt dat er in juli geen eliminatie meer komt, 100%
Ik ook niet.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Aha, nu is het duidelijk.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:46 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik krijg die berichten niet verbeterd ☺️ Jeffrey bedoel ik
Erik denkt als je elkaar even aanraakt er meer aan de hand is.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:49 schreef pingu66 het volgende:
Erik zegt tegen Mirthe dat zij ook wel eens gekriebeld hebben.
Neeeeee zegt Mithe, echt niet!
Isaac zegt dat Jeffrey 4 a 5 uur heeft moeten wachten, op zijn familie en Kim, na zijn eliminatie. I.v.m. reistijdquote:
Hoe weet Isaac dat nou?quote:Op maandag 19 juni 2023 22:51 schreef Varen het volgende:
[..]
Isaac zegt dat Jeffrey 4 a 5 uur heeft moeten wachten, op zijn familie en Kim, na zijn eliminatie. I.v.m. reistijd
Volgens mij had ie t over mex . Die had toch ook een nare ervaring met een bn'rquote:Op maandag 19 juni 2023 21:41 schreef Tascha071 het volgende:
Wie hadden ze in hun midden die….. streamlock ???
Met JW ook.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:58 schreef woxxel het volgende:
[..]
Volgens mij had ie t over mex . Die had toch ook een nare ervaring met een bn'r
Ik ook niet dus , anders had ik vraag 2 niet gesteldquote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier niet, maar de stream heb ik niet aanstaan
iets voor evennement , circuit assen zoiets , 2 dagen duurt het ze gaan buiten slapen in tentenquote:
Ja dat had ik begrepen, alleen niet begrepen wanneerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
iets voor evennement , circuit assen zoiets , 2 dagen duurt het ze gaan buiten slapen in tenten
dit weekend of weekend daaropquote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat had ik begrepen, alleen niet begrepen wanneer
Nog niet zeker dus wanneer we gaan het vanzelf wel horenquote:
whaha komen ze nu achter dat ze de verkeerde manger willen , de mop van de dagquote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
Dit is al de tweede keer bro, vorige keer vrijdag ook bro toen had ze ook geen reservering gedaan bro
Ze hebben dus geen ontbijt niets
We zetten ook iedere keer de verkeerde mensen boven Bro, zegt Marciano
Ja het is speltechnisch dat ze ze kiezen, maar Isaac denkt dat het de volgende keer niet nodig isquote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
whaha komen ze nu achter dat ze de verkeerde manger willen , de mop van de dag
weet ik nog niet zo bern wil ook manager wordenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is speltechnisch dat ze ze kiezen, maar Isaac denkt dat het de volgende keer niet nodig is
Ja en Babette ook, en die zal het wel worden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet ik nog niet zo bern wil ook manager worden
noppe alles voor team icequote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en Babette ook, en die zal het wel worden.
AL vind ik dat het andere kamp ook wel eens mag
Maar zo werkt dat daar niet
Ze leest nu een boek, welke?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:27 schreef Frummelie het volgende:
Heeft Moirama goed geregeld weer voor vandaag... het is ook zo'n topmanager...
die wilde ze toch zelf manager makenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:27 schreef Frummelie het volgende:
Heeft Moirama goed geregeld weer voor vandaag... het is ook zo'n topmanager...
Was van Wendy, maar ze lustte niet meer en heeft het aan een van de heren gegeven.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:29 schreef Frummelie het volgende:
De bro's hebben in ieder geval kwark... of heeft iedereen nog kwark..
Zoe deed teminste nog iets, Moirama is alleen maar druk met haar verfwerkje...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
die wilde ze toch zelf manager maken
maar zoe werd geholpen tot en met , morrie amper
Ooh thnx... dan zijn het bofkonten...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:31 schreef Varen het volgende:
[..]
Was van Wendy, maar ze lustte niet meer en heeft het aan een van de heren gegeven.
juist en volgende manager bep dus ook weer voor team icequote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zoe deed teminste nog iets, Moirama is alleen maar druk met haar verfwerkje...
Ja het moest in team Isaac blijven...
Ik zie Babette daar niet zitten, niks voor haar... wordt ook flut.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
juist en volgende manager bep dus ook weer voor team ice
oh jawel wijntje drinken etcquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zie Babette daar niet zitten, niks voor haar... wordt ook flut.
Ik snap niet dat er zoveel blaadjes kunnen vallen van die paar boompjes die er staan. Janet doet dit regelmatig en dan is het elke keer weer flink wat.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:39 schreef Frummelie het volgende:
Janet mooi blaadjes aant harken.. ziet er ook weer strak uit..
Ze zit mij nog niet in de weg haha er zijn anderen die van mij eerder mogen gaan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:38 schreef Setje72 het volgende:
Babette moet lekker naar huis ..ben dat mens Zo zat
Mij ook niet.. ik erger me meer aan andere bewoners..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze zit mij nog niet in de weg haha er zijn anderen die van mij eerder mogen gaan.
Ik weet niet of er naastgelegen dingen kunnen overwaaien.. maar er ligt inderdaad aardig wat zooi... sommige boompjes zijn zo dood als een pierlala dus die laten extra veel blad vallen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er zoveel blaadjes kunnen vallen van die paar boompjes die er staan. Janet doet dit regelmatig en dan is het elke keer weer flink wat.
Zou idd kunnen dat er wat over waait.. aan de haag kan het iig niet liggenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet niet of er naastgelegen dingen kunnen overwaaien.. maar er ligt inderdaad aardig wat zooi... sommige boompjes zijn zo dood als een pierlala dus die laten extra veel blad vallen.
Niet gehoord maar zal vast over eten gaan..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:46 schreef Frummelie het volgende:
Ooh wat zei Erik nou waarvan Zoe zei dat hij dat tegen Moirama zelf moest zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |