Ze hebben nog steeds te eten al is het niet veel. Ik kan me wel voorstellen dat er na bijna tien maanden nog steeds problemen zijn met de voorraad.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:14 schreef Judiwi het volgende:
Echt overdreven hoe sommige doen. Een dagje wat minder te eten en men doet alsof ze om komen van de honger.
Schandelijk.
jaaaaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:56 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop dat er nog wel wat gaat gebeuren vandaag.. beetje actie graag
Die mag van mij ook wel weg.. en ik denk dat Bern dan nog meer los komtquote:
Die kans is zeker aanwezig en zelfs een grote kans waarschijnlijk.quote:
Rupert heeft haar tientallen keren gewaarschuwd vorige week. Ze is gewoon strontceigenwijs als hij iets uitlegt en luistert niet naar hem.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:14 schreef lojanda het volgende:
Ik denk dat ze het Moraima nog honderd keer kunnen leggen hoe alles werkt maar dat gaat ze niet onthouden en ze snapt het helaas niet goed.
Maar dat degene die op haar hebben gestemd om manager te worden moeten niet zeiken want dit wisten ze toch? Moraima heeft vaak genoeg zelf aangegeven dat ze denkt het niet te kunnen en allemaal zeiden ze we helpen je en zorgen er voor dat het goed gaat.
Die 150 euro heeft zeker meegespeeld en ze had Zoë gewoon niet haar zin moeten geven maar die haalde er weer Isaac bij en die kon Moraima alsnog overtuigen want ze vertrouwt hem. Daarna begon Rupert en Ima ook dingen te eisen en haar zogenaamd helpen maar alleen om er zelf beter van te worden en daarom ging Moraima er niet in mee. Ze wilde op dat moment ook laten zien dat ze zich niet laat gebruiken. Dat snap ik ook heel goed want ze is ook erg onzeker wat betreft dectaken die ze nu heeft. Daar komt natuurlijk ook wel bij kijken dat ze het niet goed snapt.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Rupert heeft haar tientallen keren gewaarschuwd vorige week. Ze is gewoon strontceigenwijs als hij iets uitlegt en luistert niet naar hem.
Want ze voelt zich metteen aangevallen.
Als ze naar Rupi had geluisterd was er niets aan de hand geweest maar de ellende is ook gekomen door die 150 euro afscheidsdiner en alle drank voor bij de poolparty.
Of die gaat in een hoekje zitten huilen, mieniemieniemieeeeee ik ben zooo zieligquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die mag van mij ook wel weg.. en ik denk dat Bern dan nog meer los komt
Dat zou ook nog kunnenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of die gaat in een hoekje zitten huilen, mieniemieniemieeeeee ik ben zooo zielig![]()
Goedemorgen Cos
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:38 schreef WebbySP het volgende:
Ik vind ook wel dat degenen die op Moraima's MMM hebben gestemd nog een tandje bij kunnen zetten door haar te helpen om op tijd te bestellen en de PC te bedienen. Iedereen weet dat ze digibeet is en zolang je haar het idee geeft dat ze iets zelf heeft gedaan, dan is het goed. Al kan ze ook wel pittig / autoritair uit de hoek komen als het haar niet zint zeg....staat haar niet.
Maar ook dat moet kunnen.quote:
Succes voor haar met het loslaten van haar egoquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:07 schreef Judiwi het volgende:
Eunice komt erachter dat ze een boeddha wil worden. Ze is uit haar lichaam getreden.
Groeipijnen helaas niets van te zien.
Maar wat dan met haar kiender?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:07 schreef Judiwi het volgende:
Eunice komt erachter dat ze een boeddha wil worden. Ze is uit haar lichaam getreden.
Er is iets niet goed onder die dakpan van die vrouwquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:07 schreef Judiwi het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:21 schreef Judiwi het volgende:
Wat gaf Moraima nu door.
Men mag geen persoonlijk geld meer aan evenementen uitgeven van een ander.
n.a.v. Tianos poolparty vermoedelijk...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:21 schreef Judiwi het volgende:
Wat gaf Moraima nu door.
Men mag geen persoonlijk geld meer aan evenementen uitgeven van een ander.
Dus Bep mag geen drank kopen voor Jasper evenement?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:37 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
n.a.v. Tianos poolparty vermoedelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |