maar ze krijgt geen kaart , mooi hequote:Op maandag 19 juni 2023 14:01 schreef Judiwi het volgende:
Mirthe kreeg geel, toen ze zei krijg de K.... Mag je dan wel met woorden als Tyfus etc strooien. Sasha heeft er een handje van.
quote:Op maandag 19 juni 2023 14:12 schreef pingu66 het volgende:
Geen bestelmoment gereserveerd dus morgen geen eten.....
Er wordt de hele dag conjo geroepen, dat is ook geen issue.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:16 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Misschien omdat ze de febo/kmr 5 uitscheldt en geen andere deelnemer.
TT Assen-achtig iets.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:26 schreef Dotteke het volgende:
Babette en Jasper vonden het een geslaagd feestje gisteren avond
Nu gaan we met heel veel plezier naar jou evenement zegt ze tegen Jasper? Iemand een idee
O dat is wel leuk, weet je ook wanneer?quote:
Je mag niet schelden met kanker.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:16 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Misschien omdat ze de febo/kmr 5 uitscheldt en geen andere deelnemer.
TT Assen op de kaart zetten.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:26 schreef Dotteke het volgende:
Nu gaan we met heel veel plezier naar jou evenement zegt ze tegen Jasper? Iemand een idee
En terechtquote:Op maandag 19 juni 2023 14:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Je mag niet schelden met kanker.
Daar krijg je een gele kaart voor.
en daar wordt hij weg gesnauwd door Moiraraquote:Op maandag 19 juni 2023 14:15 schreef Dotteke het volgende:
Erik wil klaverjassen maar ze hebben geen 4de persoon zegt Babette.
Erik wil eerst even naar boven zijn 5 euro besteden, maar er zit de hele tijd iemand boven
Tyfus is ookeen ziektequote:Op maandag 19 juni 2023 14:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Je mag niet schelden met kanker.
Daar krijg je een gele kaart voor.
Nee, dat weet ik niet.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel leuk, weet je ook wanneer?
Weet ik, tering ook, wordt ook vaak mee gescholden.quote:
Ik vind tyfus toch wel van een ander kaliber dan het K woord. Niet met elkaar te vergelijken.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:01 schreef Judiwi het volgende:
Mirthe kreeg geel, toen ze zei krijg de K.... Mag je dan wel met woorden als Tyfus etc strooien. Sasha heeft er een handje van.
Ja die zit met haar vrienden boven. Ik hoorde hetquote:Op maandag 19 juni 2023 14:32 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en daar wordt hij weg gesnauwd door Moirara
Volgende week wil Jasper een camping avond houden. Met tentjes buiten slapen.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:26 schreef Dotteke het volgende:
vind conjo ook scheldenquote:Op maandag 19 juni 2023 14:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Er wordt de hele dag conjo geroepen, dat is ook geen issue.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |