en hoe morrie loopt , waggel , waggelquote:Op maandag 19 juni 2023 15:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe die Bern loopt..... 't is net Pommetje Horlepiep
Nou een vrouw van 61 vergelijken net een kerel van begin 30 is niet zo netjes. Maar goed dat is mijn mening.quote:
Morrie wordt toch niet vergeleken met Bern…quote:Op maandag 19 juni 2023 15:32 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou een vrouw van 61 vergelijken net een kerel van begin 30 is niet zo netjes. Maar goed dat is mijn mening.
Dit is toch niet nodig als er over een iets gezegd wordt er gelijk een sneer over een andere bewoner moet komen?quote:
och jee geef gewoon MIJN mening maar okquote:Op maandag 19 juni 2023 15:32 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou een vrouw van 61 vergelijken net een kerel van begin 30 is niet zo netjes. Maar goed dat is mijn mening.
is al wegquote:Op maandag 19 juni 2023 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is toch niet nodig als er over een iets gezegd wordt er gelijk een sneer over een andere bewoner moet komen?
Veel veel te dikke mensen hebben zo'n waggelloopje valt me op.quote:
Komt door de dikke benen denk ik, dan moet je wijdbeens lopen en krijg je een waggelloopje.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Veel veel te dikke mensen hebben zo'n waggelloopje valt me op.
waarom zou hij dat doen dan?quote:Op maandag 19 juni 2023 16:45 schreef Judiwi het volgende:
Eric heeft toch nog 800 euro. Dus kan toch geld bijleggen bij die 5 euro die hij heeft gekregen.
O nee, met die 800 euro kan hij niet bij de Jumbo bestellen.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:45 schreef Judiwi het volgende:
Eric heeft toch nog 800 euro. Dus kan toch geld bijleggen bij die 5 euro die hij heeft gekregen.
Eric houdt zijn geld liever vast omdat het eigenlijk geld voor de winnaar is en hij vooruit kijkt.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:47 schreef Judiwi het volgende:
[..]
O nee, met die 800 euro kan hij niet bij de Jumbo bestellen.
Iets met toenadering zoeken,toen werd het weggedraaid.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:11 schreef danaqui het volgende:
Iemand net verhaal meegekregen van Bern tegen Sas? Ik viel er net te laat in was een gebeurtenis op school met een meisje en Bern, geen idee verder wat. Was wel heftig Bern wil er niet meer over praten verder zei hij
Ja dacht ik ook met vertrouwenspersoon gepraat enzo, ik heb wel iets opgevangen maar post het liever pas als dat ik zeker weet dat ik goed gehoord heb.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets met toenadering zoeken,toen werd het weggedraaid.
dat hij zich na het voorval wat het dan ook moge zijn .hevig bewust was hoe hij leerling jongen of meisje moest opvangen bv na saltoquote:Op maandag 19 juni 2023 17:15 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook met vertrouwenspersoon gepraat enzo, ik heb wel iets opgevangen maar post het liever pas als dat ik zeker weet dat ik goed gehoord heb.
Er was wel wat meer aan de hand en zie je mij insinuaties vertellen nee toch? Dus graag even ophouden daarmee, en als het indd iets is wat meerdere user hebben gehoord zeg ik pas wat ik hoorde, ja ook van Bern jou favoriet, als het een andere inwoner is zou ik dat ook doen.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat hij zich na het voorval wat het dan ook moge zijn .hevig bewust was hoe hij leerling jongen of meisje moest opvangen bv na salto
en graag aub geen insinuatie van bern heeft dit of dat gedaan
Leerling meisje van 17 was een beetje verliefd op hem...En Bern ging er niet in mee, en toen heeft ze een raar verhaal opgehangen tegen een vertrouwenspersoon. Later bleek dat ze alles verzonnen had.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:26 schreef danaqui het volgende:
[..]
Er was wel wat meer aan de hand en zie je mij insinuaties vertellen nee toch? Dus graag even ophouden daarmee, en als het indd iets is wat meerdere user hebben gehoord zeg ik pas wat ik hoorde, ja ook van Bern jou favoriet, als het een andere inwoner is zou ik dat ook doen.
Dank je, hij werd overvallen in de gymles door die vertrouwenspersoon en was helemaal in de war ( begrijp ik dondersgoed zal je maar gebeuren) Sas wist natuurlijk weer precies hoe of wat en wist alles beter.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:28 schreef mangalie het volgende:
[..]
Leerling meisje van 17 was een beetje verliefd op hem...En Bern ging er niet in mee, en toen heeft ze een raar verhaal opgehangen tegen een vertrouwenspersoon. Later bleek dat ze alles verzonnen had.
Sasha reageert vaak best raar..Alsof ze hem af wil kraken. Begrijp best dat Bern dan zegt: ik wil het er liever niet over hebben...quote:Op maandag 19 juni 2023 17:35 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dank je, hij werd overvallen in de gymles door die vertrouwenspersoon en was helemaal in de war ( begrijp ik dondersgoed zal je maar gebeuren) Sas wist natuurlijk weer precies hoe of wat en wist alles beter.
Bern zei dat dat helemaal niet waar was wat Sas zei en dat het heel anders was en Bern zei ik wil er verder niet meer over praten.
hola die insinuaties was niet persoonlijk op u bedoelt , sorry daarvoorquote:Op maandag 19 juni 2023 17:26 schreef danaqui het volgende:
[..]
Er was wel wat meer aan de hand en zie je mij insinuaties vertellen nee toch? Dus graag even ophouden daarmee, en als het indd iets is wat meerdere user hebben gehoord zeg ik pas wat ik hoorde, ja ook van Bern jou favoriet, als het een andere inwoner is zou ik dat ook doen.
Net als Isaac en Zoe.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:46 schreef pingu66 het volgende:
Soms heb ik het gevoel dat Bern een beetje klaar is met Sas maar dat hij nu niet meer zonder haar kan (in het spel)
Ze blijft kattig doen tegen hem en hem verbeteren. Ze weet dat hij conflict vermijdend is en daar maakt ze gretig gebruik van
Geld in overvloed zie ikquote:Op maandag 19 juni 2023 17:42 schreef Dotteke het volgende:
Jasper wil tijdens zijn evenement onder de documentaire die hij tussen 15 uur en 17 uur gaat laten zien Patat in een puntzakjes, die heeft hij al gekocht
En hamburgers met alles er op en er aan in hamburgers bakjes en dan voor de avond een BBQ
En voor zaterdag morgen englisch breakfast en in de avond spaghetti
Ze gaan dan allemaal op de camping slapen,
Ze gaan dus echt een camping doen nin de loods weet niet of dat ook samenhangt met zijn TT achtig evenement
Het evenement duurt 2 dagen
Ze hebben 65 per dag om eten te kopen dus 130 euro voor deze twee dagenquote:
Babette is er stil vanquote:Op maandag 19 juni 2023 17:53 schreef pingu66 het volgende:
Eunice heeft het voor de verrassing weer eens over zichzelf
Daar kan je niet voor 15 personen BBQ'en de rest van de mikmak.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben 65 per dag om eten te kopen dus 130 euro voor deze twee dagen
Nee, niet echt, misschien wil hij alleen die hamburgers op de BBQ gooienquote:Op maandag 19 juni 2023 17:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daar kan je niet voor 15 personen BBQ'en de rest van de mikmak.
En bier en wodka wil hijquote:Op maandag 19 juni 2023 18:01 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het ook best wel overdreven... eerst patat met hamburger laat in de middag en dan s'avonds bbqen.. ik zou dat nooit weg krijgen allemaal... hoezo ga je dan s'avonds niet leuk brood bakken op de BBQ, is weer eens iets anders en erg lekker...
Nu alleen nog ff alle eitjes van de vliegen weg, maar aan 'n flinke schoonmaak denken ze nietquote:Op maandag 19 juni 2023 18:12 schreef mangalie het volgende:
De keuken is zo goed als vliegenvrij dankzij die vliegenvanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |