Lijkt steviger te staan nu inderdaad. Als dat zo is, erg slim maar dat is imi ook wel vermoed ik.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:15 schreef Harry het volgende:
Slim, de blokken haaks op de schommel positioneren.
Ik geloof niet dat dat echt een winspunt is, je moet vooral stabiel zijn.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt steviger te staan nu inderdaad. Als dat zo is, erg slim maar dat is imi ook wel vermoed ik.
En gehaald.
Janet zegt, dat is een voordeel van jullie lange armen, dus in principe moet Babs het dan dadelijk ook zo halen volgens Janet.
nog teveel xxx in n bloedquote:Op maandag 19 juni 2023 13:17 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en Jasper moet falen volgens Janet haar theorie.
Oh… toch niet….quote:Op maandag 19 juni 2023 13:18 schreef ChocoFan het volgende:
Laatste blokje nu voor Jasper en dan de bel nog.
Nee toch?quote:Op maandag 19 juni 2023 13:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ging mis en ik weet nog niet of ie het nu gehaald heeft.
Net niet...quote:Op maandag 19 juni 2023 13:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ging mis en ik weet nog niet of ie het nu gehaald heeft.
Stabiel vooral, de rest weet ik niet, die Jasper net.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat echt een winspunt is, je moet vooral stabiel zijn.
Stabiel én lange armen werkt wel, denk ik.
quote:
Ik weet het niet meer want hij ging wel mensen langs en handje tik en boks doen en zo.quote:
Saampjes besproken dan net, de rest doet het niet.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:22 schreef Harry het volgende:
Rupert doet de blokken, net als Imi, haaks op de schommel.
Misschien haalt Babs het wel, die heeft lange armen. Tenzij ze weer een paniekaanval krijgt, dan mislukt het zeker.quote:
Ik heb echt geen idee, ga er eigenlijk vanuit dat het niet lukt bij Zoë dus ik zeg dat ze gaan vallen door eerdere ervaringen.quote:
Paar die onverwacht het niet goed deden, Jap en Bern.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:33 schreef ChocoFan het volgende:
400 euro gewonnen, valt toch nog tegen dan.
Hmm goed punt.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:35 schreef pingu66 het volgende:
Het lijkt wel.of Eu ice een deel van haar jeugd gemist heeft ze gedraagt zich als een klein meisje soms.
En 'winnaar' Isaac !!quote:Op maandag 19 juni 2023 13:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Paar die onverwacht het niet goed deden, Jap en Bern.
Misschien door gisteravond buiten dat gehang oh wacht daar was babs niet bij, weet ik het, zo raar daar weer iedere dag, wij zien veel niet vermoed ik. gesprekken en zo.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja ik ook en waar komt het vandaan???
Ja inderdaad, dacht dat sommige het echt zouden halen maar ze faalde flink een aantal bepaalde heren.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Paar die onverwacht het niet goed deden, Jap en Bern.
quote:Op maandag 19 juni 2023 13:46 schreef spapaars het volgende:
Op 20 seconden maakte Mirthe een verdacht geluidje
https://streamable.com/e2r15w
Geweldige manager....quote:Op maandag 19 juni 2023 13:48 schreef pingu66 het volgende:
Woensdag wil niemand kokende eten we de hele dag brood zegt Morri.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |