Niet meer of minder erg dan tyfus of tering wmb.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:47 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Conjo vind ik wel meevallen. Is het zelfde als iemand kut of fuck zegt. Meer een stop woordje
Is ook leuk, daarom zaten ze naar tenten te kijken op internetquote:Op maandag 19 juni 2023 14:41 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Volgende week wil Jasper een camping avond houden. Met tentjes buiten slapen.
Hufters, klootzakken, kolerelijers zijn ook stopwoorden?quote:Op maandag 19 juni 2023 14:47 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Conjo vind ik wel meevallen. Is het zelfde als iemand kut of fuck zegt. Meer een stop woordje
Vind vooral haar uithoudingsvermogen betreft het afvallen bijzonder. Neemt er geen enkele moeite voor.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar verder doet ze zo goed haar best met afvallen en is ze goudeerlijk als manager
Ze was toch een paar dagen fanatiek met Babette aan het dansen maar nu ook al een paar dagen niet zien doenquote:Op maandag 19 juni 2023 14:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind vooral haar uithoudingsvermogen betreft het afvallen bijzonder. Neemt er geen enkele moeite voor.
Geen doorzettingsvermogenquote:Op maandag 19 juni 2023 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was toch een paar dagen fanatiek met Babette aan het dansen maar nu ook al een paar dagen niet zien doen
het is gewoon een ontzettend lui mens. Heel bewust van de camera, wil zoveel mogelijk binnenharken in de tijd dat ze daar zit. Vind zichzelf helemaal geweldig enz. enz.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind vooral haar uithoudingsvermogen betreft het afvallen bijzonder. Neemt er geen enkele moeite voor.
Ik denk dat je de juiste samenvatting over Moraima hebt weergegeven.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:53 schreef Verida het volgende:
[..]
het is gewoon een ontzettend lui mens. Heel bewust van de camera, wil zoveel mogelijk binnenharken in de tijd dat ze daar zit. Vind zichzelf helemaal geweldig enz. enz.
Maar ondertussen te lui om een poot te verzetten, grote bek tegen iedereen en slijmen bij de de mensen die ze wel mag. Ondertussen alles snaaien wat los en vast zit, al vanaf het begin met Rupert en Immi
ik heb een spuughekel aan haar
Zelf neemt ze geen initiatief. Ze moet aan het handje worden meegenomen om haar eigen doel te bereiken. Ze kon ook zelf de tuin rondwandelen of zelf een dansje doen maar schuift het af op anderen die haar dan moeten laten afvallen.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was toch een paar dagen fanatiek met Babette aan het dansen maar nu ook al een paar dagen niet zien doen
nee ik wil niet , nee dat kan ik niet , nee dat ga ik niet doen =morriequote:Op maandag 19 juni 2023 15:04 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zelf neemt ze geen initiatief. Ze moet aan het handje worden meegenomen om haar eigen doel te bereiken. Ze kon ook zelf de tuin rondwandelen of zelf een dansje doen maar schuift het af op anderen die haar dan moeten laten afvallen.
Jammer hoor, want als ze het zelf had gewild, was er in al die tijd een heel mooi resultaat neergezet. Minder snoepen, regelmatig even een wandeling in de tuin, maar nee ....quote:Op maandag 19 juni 2023 15:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee ik wil niet , nee dat kan ik niet , nee dat ga ik niet doen =morrie
geen doorzettingsvermogen en liever lui dan moequote:Op maandag 19 juni 2023 15:09 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Jammer hoor, want als ze het zelf had gewild, was er in al die tijd een heel mooi resultaat neergezet. Minder snoepen, regelmatig even een wandeling in de tuin, maar nee ....
Zou eens tijd worden iddquote:Op maandag 19 juni 2023 15:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Moraima en Glupert weer papiaments praten..... Febo geef die 2 nu eens![]()
Stelletje schijtbakken daar bij de knoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |