Volgens mij ben jij degene die hier in de war is. En Harry potter is niks voor mij. De boeken heb ik voorgelezen aan mijn zoontje en de films heb ik zoveel mogelijk vermeden.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Denk dat je in de war bent met Harry Potter Ria
Ok zelfs als je films en afleveringen in een serie door elkaar haalt (want er zijn geen GoT films). Hoe kun jij dit kinderachtig noemen GoT? Er zitten orgies, verkrachting van een puber, onthoofdingen en genitale mutilatie inquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Allemaal de hele verfilming is waardeloos.
ER ZIJN GEEN FILMS GEMAAKTquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:41 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die hier in de war is. En Harry potter is niks voor mij. De boeken heb ik voorgelezen aan mijn zoontje en de films heb ik zoveel mogelijk vermeden.
Hoe is GoT kinderachtig? Ik heb zoveel tieten gezien en mensen die bruut vermoord werden.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:41 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die hier in de war is. En Harry potter is niks voor mij. De boeken heb ik voorgelezen aan mijn zoontje en de films heb ik zoveel mogelijk vermeden.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:54 schreef GGMM het volgende:
Na het debacle van de vorige films zit ik hier niet op te wachten
Waar heb je t over?quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:51 schreef deedeetee het volgende:
Nog een film ? Ik vond alleen de boeken, met name de eerste delen erg goed daarna werd t minder en films vond ik ontzettend kinderachtig. Net young adult boeken maar en dan op de tv. Niks voor mij dus.
Hoe flauw en kinderachtig...... echt iets voor pubertjes......quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe is GoT kinderachtig? Ik heb zoveel tieten gezien en mensen die bruut vermoord werden.
Volgens mij hebben wij een andere serie gekeken.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hoe flauw en kinderachtig...... echt iets voor pubertjes......
Zo leuk als boomers niet kunnen toevoegen dat ze een fout hebben gemaaktquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij een andere serie gekeken.
Wel. Maar niemand weet vooralsnog waar die over zal gaanquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:27 schreef GGMM het volgende:
Even serieus komt er nou wel of geen nieuwe film?
Dan heb ik liever dat ze met dit soort nieuws wachten tot ze wat verder zijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel. Maar niemand weet vooralsnog waar die over zal gaan
Gelukkig krijgen we iets eerder dan dat het eerste deel van de reboot Harry Potter films! Of was het een serie? (Lol)quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat ze met dit soort nieuws wachten tot ze wat verder zijn eigenlijk.
Nu komt er ergens in 2026/2027 een nieuwe film maar om me daar nu al mee bezig te houden vind ik een beetje onzinnig.
Maar goed, we wachten rustig af.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hoe flauw en kinderachtig...... echt iets voor pubertjes......
He?quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:51 schreef deedeetee het volgende:
Nog een film ? Ik vond alleen de boeken, met name de eerste delen erg goed daarna werd t minder en films vond ik ontzettend kinderachtig. Net young adult boeken maar en dan op de tv. Niks voor mij dus.
Ik heb de boeken gelezen en daar liep ook een topic over, ben hier per ongeluk in dit topic terecht gekomen en heb brutaalweg mijn mening over de verfilming gegeven. Dat kan men blijkbaar niet waarderen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
He?Dit is game of thrones topic he.
Weet niet waar jij denkt dat je post
Maar er bestaan geen game of thrones films? En als je de serie kinderachtig vind. Dan wil ik niet weten wat jij je kinderen laat zien (mocht je kids hebbenquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb de boeken gelezen en daar liep ook een topic over, ben hier per ongeluk in dit topic terecht gekomen en heb brutaalweg mijn mening over de verfilming gegeven. Dat kan men blijkbaar niet waarderen.
Als je een fan van de gelijknamige boeken bent - ik was al enthousiast toen het 1ste boek hier in Nederland uitkwam - dan valt het lelijk tegen wat de schrijver met de verfilming/serie heeft uitgehaald, hoewel hij volgens mij zelf toegaf dat het iets heel anders is dan de boeken. Nou dat klopt dus. Ik heb er maar even naar gekeken en vond er niks aan. Veel te overdreven in alles, IMO is dat echt iets voor de opgeschoten jeugd en jonge volwassenen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar er bestaan geen game of thrones films? En als je de serie kinderachtig vind. Dan wil ik niet weten wat jij je kinderen laat zien (mocht je kids hebben)
Incest. kinderen die vermoord worden. Zwangere vrouwen die een mes in hun buik krijgen. Verkrachtingen en zo kan je nog wel ff doorgaan. Ik zie niet hoe Got ooit kinderachtig kan zijnHet is ook gewoon een 16+ serie
Van de rest mag je natuurlijk je mening delen. En die mening hoeft ook niet iedereen het mee eens te zijn. Maar ik kreeg echt het idee dat je het over iets anders dan got had.
Als ik dit lees in het artikel van The Hollywood Reporter:quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:27 schreef GGMM het volgende:
Even serieus komt er nou wel of geen nieuwe film?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |