u verspreid hoop onzin , bern heeft nooit relatie met man gehad , weet ik uit goede bronquote:Op zondag 18 juni 2023 23:04 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nee volgens mij heeft Bern in een gesprek aan Sasha veryeld dat hij ook wel eens een vriend had. Maar de laatste tijd meerdere vriendinnen gelijke tijd.
Sasha heeft een tijdje terug aan Bern beloofd niet meer te "teveel" te drinken bij feestje/evenementen. Omdat Bern tijdens een woorden wisseling had aangegeven dat ze altijd drama maakt erna en daardoor zijn emmer bijna vol zat. Ze heeft zich er tot nog toe aan gehouden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft eens verteld dat hij het wel een keer had uitgeprobeerd voor duidelijkheid bij zichzelf maar dat een man toch niets iets voor hem was.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:50 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Bern is biseksueel, begreep uit het gesprek dat Eric het met hem daarover zou hebben. Kan dat ik het verkeerd begrepen heb.
Je mening is prima, zelf heeft hij voor mijn afgedaanquote:Op zondag 18 juni 2023 23:31 schreef Limbus het volgende:
Persoonlijk zou ik Bern solo willen zien zonder verkering enz.
quote:Op zondag 18 juni 2023 23:42 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Je mening is prima, zelf heeft hij voor mij afgedaan
Dat gejank van hem toen men geld uit de pot haalde voor het eerst. Hij zat echt bijna te huilen. Nou toen knapte ik op hem af.
En ik denk dat hij een heel saai figuur is die nooit uit zal komen voor zijn eigen mening. En zich inderdaad verschuilt achter zijn vriendin.
Ja daarom juist hij verschuilt zich achter Sas ben benieuwd of hij zich staande kan houden zonder back upquote:Op zondag 18 juni 2023 23:42 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Je mening is prima, zelf heeft hij voor mijn afgedaan
Dat gejank van hem toen men geld uit de pit haalde voor het eerst. Hij zat echt bijna te huilen. Nou toen knapte ik op het af.
En ik denk dat hjj een heel saai figuur is die nooit uit zal komen voor zijn eigen mening. En zich inderdaad verschuilt achter zijn vriendin.
quote:Op zondag 18 juni 2023 23:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Net in Shownieuws bekendmaking opvolger EJVJL....Klinkt als een betere en geëvalueerde versie van EJVJL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Das dus een eeuwige doorlopende formule als het goed loopt voor 100K per maandquote:Op maandag 19 juni 2023 00:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klinkt als een betere en geëvalueerde versie van EJVJL.
quote:Op zondag 18 juni 2023 23:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Net in Shownieuws bekendmaking opvolger EJVJL....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt ingewikkeldben benieuwd.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Die zag ik op gegeven moment met de fles vodka puur uit de fles drinkenquote:Op maandag 19 juni 2023 05:37 schreef Frummelie het volgende:
Volgens mij was Jappie een beetje de weg kwijt...Maar ook dat was te voorspellen.
Goedemorgen...Fritsiequote:Op maandag 19 juni 2023 06:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zag ik op gegeven moment met de fles vodka puur uit de fles drinken![]()
Goedemorgen Cos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |