dacht al word natuurlijk moeten er weer hier bern bijzettenquote:Op zondag 18 juni 2023 22:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, gaat over diverse seksuele geaardheden, waaronder gender en trans en homo seksualiteit. Niet over Bern...
Kan toch .. Weet jij dan welk nummer Jane Fonda heeft gezongen ?quote:Op zondag 18 juni 2023 22:46 schreef Judiwi het volgende:
Haha Rubert denk dat het nummer van Jane Fonda is, nummer is van Carly Simon.
Hij gaat dat gesprek wel met Bern bespreken. Het Filoodsischsgesprek...quote:Op zondag 18 juni 2023 22:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
dacht al word natuurlijk moeten er weer hier bern bijzetten
Bern is biseksueel, begreep uit het gesprek dat Eric het met hem daarover zou hebben. Kan dat ik het verkeerd begrepen heb.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, gaat over diverse seksuele geaardheden, waaronder gender en trans en homo seksualiteit. en bi Niet over Bern...
Zoequote:Op zondag 18 juni 2023 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Liefst wel 2 vrouwen ... en Sas heeft staan tongen met wie was dat ook al weer ?
Zoëquote:Op zondag 18 juni 2023 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Liefst wel 2 vrouwen ... en Sas heeft staan tongen met wie was dat ook al weer ?
Jane Fonda is een actrice.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan toch .. Weet jij dan welk nummer Jane Fonda heeft gezongen ?
Zoequote:Op zondag 18 juni 2023 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Het kleutertje gaat dat nooit lerenquote:Op zondag 18 juni 2023 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
De droogkutten zitten te klaverjassen aan tafel .. De rest is her en der
Begreep dat Bern ook weleens met een man omging. Heeft hij volgens mij in het begin verteld.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
bern is zeker niet bisexueelquote:Op zondag 18 juni 2023 22:50 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Bern is biseksueel, begreep uit het gesprek dat Eric het met hem daarover zou hebben. Kan dat ik het verkeerd begrepen heb.
met zoe in dronken bui en dan zijn ze bisexueelquote:Op zondag 18 juni 2023 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
bern heeft gezoend met een man voor de lol meer nietquote:Op zondag 18 juni 2023 23:00 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Begreep dat Bern ook weleens met een man omging. Heeft hij volgens mij in het begin verteld.
gezoend met man voor de lol meer nietquote:Op zondag 18 juni 2023 23:00 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Begreep dat Bern ook weleens met een man omging. Heeft hij volgens mij in het begin verteld.
Nee volgens mij heeft Bern in een gesprek aan Sasha veryeld dat hij ook wel eens een vriend had. Maar de laatste tijd meerdere vriendinnen gelijke tijd.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
met zoe in dronken bui en dan zijn ze bisexueel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |