jaquote:Op zondag 18 juni 2023 22:24 schreef pingu66 het volgende:
Mag Bern zomaar alleen kaarten? Zonder Saaisha
Doen er wel meer hoor ...quote:Op zondag 18 juni 2023 22:27 schreef Limbus het volgende:
Omg die Eunice grijpt iedere gelegenheid aan om aan iemand te zitten
ja wrm niet zeg , gebeurt andersom ookquote:Op zondag 18 juni 2023 22:24 schreef pingu66 het volgende:
Mag Bern zomaar alleen kaarten? Zonder Saaisha
Kan ik me wel voorstellen hoor, klaverjassen verveelt niet snel.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:24 schreef woxxel het volgende:
Ik snap dat klaverjassen niet, dat ze dat zo lang vol kunnen houden om elke dag te spelen, ze hebben nu een gezellige tuin met vuurtje en lampjes
Ik speel het zelden , maar de keren dat ik het speel verveelde het noooit ...quote:Op zondag 18 juni 2023 22:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen hoor, klaverjassen verveelt niet snel.
volgens mij is sas niet bezopenquote:Op zondag 18 juni 2023 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Vermoedelijk is Sas moe en bezopen en zal al te bedde liggen
Misschien ligt dat aan het weer of dr hormonen .. Denkt dat ze daar allemaal wel redelijk met elkaar omgaan met aanraken en knuffelen/ huggen Ze groeien naar elkaar toe als groep en dan krijg je datquote:Op zondag 18 juni 2023 22:31 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar Eunice is de laatste dagen wel heel handtastelijk
misschien genoeg om geen zin in klaverjassen te hebbenquote:Op zondag 18 juni 2023 22:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze had wat drankjes op maar niet dronken, beetje tipsie
Rupertquote:Op zondag 18 juni 2023 22:41 schreef schizolientje het volgende:
Waar komt dat grappige : Het is een tip he "vandaan
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 18 juni 2023 22:38 schreef Judiwi het volgende:
Zo dus volgende psychologisch gesprek van Eric is met Bern over zijn biseksualiteit.
Nou dat Eic Imahidin ook niet gevraagd heeft.
en Myrthequote:Op zondag 18 juni 2023 22:38 schreef Judiwi het volgende:
Zo dus volgende psychologisch gesprek van Eric is met Bern over zijn biseksualiteit.
Nou dat Eic Imahidin ook niet gevraagd heeft.
Nee, gaat over diverse seksuele geaardheden, waaronder gender en trans en homo seksualiteit. en bi Niet over Bern...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |