Isaac schuift een bankje op en Zoe gaat stijf naast m zittenquote:
Niet genoeg om agressief te worden denk ik. Aangeschoten, Jasper is meer aangeschoten/dronken.quote:
Daarom zei Marciano net dat Wendy wakker moest blijvenquote:Op zondag 18 juni 2023 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet genoeg om agressief te worden denk ik. Aangeschoten, Jasper is meer aangeschoten/dronken.
Komt omdat `Marciano heeft gezegd dat Jasper een playboy isquote:Op zondag 18 juni 2023 20:58 schreef ChocoFan het volgende:
Het lijkt wel of ie ruzie wil met Marcia. Tegendraads doet ie tegen hem en grof.
Ik denk het, ik heb niet heel de middag bij gehouden wie wat allemaal gedronken heeft, kan nu ook niet mijn vinger er op leggen hoe de sfeer nu is daar, er hangt iets in de lucht zeg maar.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom zei Marciano net dat Wendy wakker moest blijven
En daar maakt Jasper zich dan zo druk om, lol, afijn ik snap het dan nu, waarom Jasper zo doet, het gedrag zelf daardoor snap ik weer niet, beter playboy genoemd worden dan slet van de loods, toch?quote:Op zondag 18 juni 2023 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt omdat `Marciano heeft gezegd dat Jasper een playboy is
Ik heb niets mee gekregen, dus probeer me een beeld te vormenquote:Op zondag 18 juni 2023 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk het, ik heb niet heel de middag bij gehouden wie wat allemaal gedronken heeft, kan nu ook niet mijn vinger er op leggen hoe de sfeer nu is daar, er hangt iets in de lucht zeg maar.
Vermoedelijk omdat Marciano maar door bleef gaan. Jasper is toen in bed gaan liggen maar Marciano kwam hem halen om op te ruimenquote:Op zondag 18 juni 2023 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En daar maakt Jasper zich dan zo druk om, lol, afijn ik snap het dan nu, waarom Jasper zo doet, het gedrag zelf daardoor snap ik weer niet, beter playboy genoemd worden dan slet van de loods, toch?
Succes ermee dan. Sfeer is raar iig.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niets mee gekregen, dus probeer me een beeld te vormen
Zoe wurmt zich tussen Isaac en Jasper in nadat ze het zand van de voeten van Jasper heeft geveegd.
Aha. Ok. Ik begrijp hem beter nu.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vermoedelijk omdat Marciano maar door bleef gaan. Jasper is toen in bed gaan liggen maar Marciano kwam hem halen om op te ruimen
Het gaat echt nergens overquote:Op zondag 18 juni 2023 21:11 schreef engine het volgende:
Het gaat over dat Jasper een waterpistool tussen iemand haar benen heeft gelegd.
Playboy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |