Ja ik ookquote:Op zondag 18 juni 2023 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha hij is er toch maar uit gekomen. En gelijk aan het werk zie ik. `Ik had het Marciano even laten uitzoeken als ik hem was.
Hij baalt echt van Marciano nu.. je ziet hem denken laat me met rustquote:Op zondag 18 juni 2023 20:34 schreef engine het volgende:
Jappie gaat zo slapen. Jappie blijft wakker. Jappie gaat zo slapen.
Die korte broek van Erikquote:Op zondag 18 juni 2023 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Von je het leuk?
Ehhhhjaaa....Maar op bepaalde momenten niet zo toen de muziek af en toe wat hard gezet werd....![]()
[ afbeelding ]
Ik zie imi ook altijd lezen in bedquote:Op zondag 18 juni 2023 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Snap ik, maar waarom Rupie savonds laat niet mag lezen in bed is meten met twee maten.. is er een LeesAvondKlok ingesteld wat we niet weten?
Even later dook nummer drie er opquote:Op zondag 18 juni 2023 20:37 schreef engine het volgende:
Hier twee personen die het erg leuk vonden.
[ afbeelding ]
Gadverdammequote:Op zondag 18 juni 2023 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en dat spul uit die zakken ruikt naar rottend vlees, dat is om de vliegen dus te lokken. Hoor de bewoners er al een paar dagen over klagen dat het stinkt daar.
Ja en ik heb Rupert al een paar keer die zakken zien controleren maar de vliegen duiken er niet echt snel in volgens mij.quote:
Ze gaat bij die kubus zitten en roept naar Marciano dat hij doekjes moet gaan halen., wtfquote:
Deed ie dat, ik wissel heel de tijd het geluid dus krijg niet alles mee.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:45 schreef engine het volgende:
Jappie moet even tellen om af te koelen. Half minuutje ofzo
Blehhh daar kan ik nou echt rillingen van krijgen.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en ik heb Rupert al een paar keer die zakken zien controleren maar de vliegen duiken er niet echt snel in volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |