Zit er dik inquote:Op maandag 19 juni 2023 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die had ze vast gisteren in het zwembad niet in.
Toen moest ze ook hoesten en lachen.
Pies in het zwembadje
morrie is eigenlijk ook heel smerig. Die zie je nooit 's morgens zich wassen. Douchen af en toe op een ander moment van de dag en sowieso vind ik die pruik die ze dag en nacht opheeft gewoon smerig.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:07 schreef Dotteke het volgende:
Strijken met de franseslag wat Moraima doet
Dat vind ik dus ook zo goor aan haar, dat eeuwig en altijd die pruik op hebben dag en nacht.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:10 schreef Verida het volgende:
[..]
morrie is eigenlijk ook heel smerig. Die zie je nooit 's morgens zich wassen. Douchen af en toe op een ander moment van de dag en sowieso vind ik die pruik die ze dag en nacht opheeft gewoon smerig.
Dat moet toch gaan stinken en broeien onder dat synthetische haar?
Ze doucht wel elke dag hoor.. ze staat nu ook onder de douche. Ze gaat pas douchen na het sporten of toen na het lopen..quote:Op maandag 19 juni 2023 09:10 schreef Verida het volgende:
[..]
morrie is eigenlijk ook heel smerig. Die zie je nooit 's morgens zich wassen. Douchen af en toe op een ander moment van de dag en sowieso vind ik die pruik die ze dag en nacht opheeft gewoon smerig.
Dat moet toch gaan stinken en broeien onder dat synthetische haar?
Ze gebruikt het douche hokje ook vaak om zich om te kleden.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze doucht wel elke dag hoor.. ze staat nu ook onder de douche. Ze gaat pas douchen na het sporten of toen na het lopen..
Dat ook idd..quote:Op maandag 19 juni 2023 09:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze gebruikt het douche hokje ook vaak om zich om te kleden.
Echt zoleuk hihihi...quote:Op maandag 19 juni 2023 09:36 schreef lojanda het volgende:
Isaac staat ze op een afstandje te bekijken en moet lachen dat ze daar met z’n vieren liggen.
Slaan met een padel... mag dat ?quote:Op maandag 19 juni 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
Isaak staat al weer klaar om iemand te laten schrikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |