Die heeft niet in de cabana gelegen. Mirthe heeft er nog een tijd gelegen maar is uiteindelijk naar haar eigen bed gegaan.quote:Op maandag 19 juni 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
Babette lag toch ook in de cabana te slapen? ZIe haar nu weer in haar eigen bed liggen
O echt, ik dacht Marciano, Wendy, Jasper en Babette te zien, dacht nog waarom ligt Babette niet naast Marcianoquote:Op maandag 19 juni 2023 08:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die heeft niet in de cabana gelegen. Mirthe heeft er nog een tijd gelegen maar is uiteindelijk naar haar eigen bed gegaan.
Daar is ie alquote:Op maandag 19 juni 2023 08:43 schreef lojanda het volgende:
Ze liggen nog bijna allemaal in bed.. zal niet lang meer duren voordat ze horen de batterijen te moeten wisselen.
Klopt en Eunice lag er ook bij..quote:Op maandag 19 juni 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik dacht Marciano, Wendy, Jasper en Babette te zien, dacht nog waarom ligt Babette niet naast Marciano
Maar dat was dus mirthe
Met zijn 5en moet je toch niet aan denken met deze plak zwoele nachtenquote:
Toen ze met vijven lagen waren ze nog gewoon wakker en is Mirthe naar haar eigen bed gegaan.. uiteindelijk hebben Marciano Eunice Jasper en Wendy er geslapen.quote:Op maandag 19 juni 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met zijn 5en moet je toch niet aan denken met deze plak zwoele nachten
mirthe haar kast al eens gezien , idem ditoquote:Op maandag 19 juni 2023 09:01 schreef lojanda het volgende:
Als je toch ziet hoe ze allemaal met hun spullen omgaan.. Moraima nu ook weer, ze is wat aan het zoeken in haar kast maar moet er eerst alles uittrekken om iets te kunnen vinden en dan ligt al die kleding op elkaar gepropt in die kast.. echt niet normaal
urine verlies bij het hoesten ?quote:Op maandag 19 juni 2023 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
Wat moet Moirama met al die pakken kotexZe is de 60 gepasseerd die menstrueert echt niet meer.
^^ Goedemorgen
Gebruiken als een inlegkruisje.. ik heb ze weleens horen zeggen dat ze soms druppelt als ze zo moet hoesten of als ze erg moet lachen..quote:Op maandag 19 juni 2023 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
Wat moet Moirama met al die pakken kotexZe is de 60 gepasseerd die menstrueert echt niet meer.
^^ Goedemorgen
Die is nog erger.. dat kan echt nietquote:Op maandag 19 juni 2023 09:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
mirthe haar kast al eens gezien , idem dito
Inlegkruisje? Die kotexdingen van Moirama zijn 5 cm dikquote:Op maandag 19 juni 2023 09:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gebruiken als een inlegkruisje.. ik heb ze weleens horen zeggen dat ze soms druppelt als ze zo moet hoesten of als ze erg moet lachen..
Dat dus.. En de Kotex is een loods variant zelf had ze andere maar is te duur.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:02 schreef Verida het volgende:
[..]
urine verlies bij het hoesten ?
(denk ik dan, tena's zijn misschien te duur)
Marciano wilde vooral dat Babette bij hem kwam liggen maar die zei al meteen dat echt niet te doen. Dus verwacht dat ze zal zeggen dat het niet haar ding is.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe denkt Babette over het feit dat Marciano met Mirthe en Eunice in de cabana lag in wat leek op een orgie met kleren aan. Okee, ook met Jasper en Wendy maar die liggen vaker samen.
Die had ze vast gisteren in het zwembad niet in.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gebruiken als een inlegkruisje.. ik heb ze weleens horen zeggen dat ze soms druppelt als ze zo moet hoesten of als ze erg moet lachen..
Een normaal inlegkruisje is niet genoeg bij urine verlies natuurlijk en iets anders is veel te duur in de loods en dan is dit een goede oplossingquote:Op maandag 19 juni 2023 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Inlegkruisje? Die kotexdingen van Moirama zijn 5 cm dik
Gadverquote:Op maandag 19 juni 2023 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die had ze vast gisteren in het zwembad niet in.
Toen moest ze ook hoesten en lachen.
Pies in het zwembadje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |