Ahquote:Op maandag 19 juni 2023 06:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Buiten in de cabana liggen Jasper/Wendy/Eunice en Marciano
Ooh wat gezellieee...quote:Op maandag 19 juni 2023 06:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Buiten in de cabana liggen Jasper/Wendy/Eunice en Marciano
quote:Op maandag 19 juni 2023 07:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Liggen Jappie en Wendy naar elkaar?
quote:
Marciano bedoel je?quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 23:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Net in Shownieuws bekendmaking opvolger EJVJL....MorguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles nog in diepe rust, Marciano verwacht een zoemer vandaag omdat er geen geld meer in de pot zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 19 juni 2023 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Alles nog in diepe rust, Marciano verwacht een zoemer vandaag omdat er geen geld meer in de pot zit.Ik denk dat er wel streams komen, goed voor inkomen van VideolandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen Dotje![]()
Ik denk dat er nog wel commentaar komt vandaag over wat er uit de koelkasten is verdwenen. De bedoeling was om vandaag alles wat over was van de bbq als avondeten te gebruiken. Ze hadden de zalm niet gebruikt dus dat eten ze vandaag met de overgebleven groenten en salades maar zag dat gisteren avond laat Eunice ineens met een grote bak eten en een bord met eten naar de cabana kwam en die heeft daar nog veel spiezen staan maken en voor een aantal boven het vuur gebakken. Zal nu niet meer genoeg zijn. Janet lag toen al in bed en heeft dat niet meer meegekregen.. verwacht nog wel een fitte vandaagquote:Op maandag 19 juni 2023 08:19 schreef pingu66 het volgende:
Stoute Erik, stiekum iets uit de linker koelkast pakken,foei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |