Ik zou condooms kopen.. je weet maar nooit Erikquote:Op zondag 18 juni 2023 18:17 schreef Was-beer het volgende:
[..]5 euro uit de huishoudpot vrij te besteden
dat waren er wel meer en eerst proeven/leegdrinken en toen tussendoor verschillendequote:Op zondag 18 juni 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cocktails 3 of 4 dacht ik gelezen te hebben
Ikheb ze vast niet allemaal gezien ik heb er twee gezien en de rest gelezenquote:Op zondag 18 juni 2023 18:20 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat waren er wel meer en eerst proeven/leegdrinken en toen tussendoor verschillende
pina coladaquote:Op zondag 18 juni 2023 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is Miertje nog aan het wegtikken? Koffiemelk?
[ afbeelding ]
Tegen wie zei ze nu ga weg je pikt Jasper weg?quote:
Was een grapje tegen Tiano, ze zei alles pak jij van me af je pakt Zoë je pakt Babs van me af en straks ook Jappie dus ga weg, was wel ff leuk om te zien ze moesten beide lachen eromquote:Op zondag 18 juni 2023 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegen wie zei ze nu ga weg je pikt Jasper weg?
Echt waar?quote:Op zondag 18 juni 2023 18:23 schreef Was-beer het volgende:
Zoe laat even aan Isaac weten dat ze 'zichzelf gaat helpen' onder de douche want hij doet het niet
Wendy heeft weer een drankje op en dan krijgt ze weer jeuk natuurlijk.quote:Op zondag 18 juni 2023 18:24 schreef danaqui het volgende:
[..]
Was een grapje tegen Tiano, ze zei alles pak jij van me af je pakt Zoë je pakt Babs van me af en straks ook Jappie dus ga weg, was wel ff leuk om te zien ze moesten beide lachen erom
quote:Op zondag 18 juni 2023 18:24 schreef lojanda het volgende:
Zoë zegt tegen Isaac dat ze gaat douchen en wijst naar haar handdoek.. daar zit die satisfyer van KimD in, ja jij doet het niet dus dan moet ik mezelf maar helpen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |