quote:Op zondag 18 juni 2023 17:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern weet ook de reden wrm ze soms zo naar deed tegen hem , iets met verleden
Ze spreken ook uit vaak dat ze van elkaar houdenquote:Op zondag 18 juni 2023 17:43 schreef engine het volgende:
Jij maakt me zo gelukkig![]()
Nawh dat is toch lief om tegen elkaar te zeggen.
jef was zelf muziek aan draaien zie insta kimquote:Op zondag 18 juni 2023 17:39 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Jammer want wil wel eens zien wat ze dan doen
Ze zeggen het mij iets te vaak.. dan heeft het op een gegeven moment geen betekenis meer.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze spreken ook uit vaak dat ze van elkaar houden
je kan het niet vaak genoeg zeggen als je van elkaar houdquote:Op zondag 18 juni 2023 17:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zeggen het mij iets te vaak.. dan heeft het op een gegeven moment geen betekenis meer.
Niet gezien.. het gaat er mij maar om of Isaac woord houdtquote:Op zondag 18 juni 2023 17:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
jef was zelf muziek aan draaien zie insta kim
Bijna op zo ongeveer.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:46 schreef woxxel het volgende:
In 4 uur tijd al die drank op en niemand dronken?
Niemand?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:46 schreef woxxel het volgende:
In 4 uur tijd al die drank op en niemand dronken?
Nee voor mij hoeft dat niet.. ik weet dat dan toch wel.. soms zeggen heeft voor mij meer betekenis.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
je kan het niet vaak genoeg zeggen als je van elkaar houd
Eindelijk een nummer wat ze allemaal leuk vinden.. meteen iedereen dansenquote:Op zondag 18 juni 2023 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Moraima haar liedje, die gaat denk zo helemaal los
ZIet er nu wel gezellig uitquote:Op zondag 18 juni 2023 17:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eindelijk een nummer wat ze allemaal leuk vinden.. meteen iedereen dansen
Op die blokquote:
O ja op die blokquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |