Ik zit ook op bewijs te wachten, geen zin om zelf te gaan zoeken.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:47 schreef mootie het volgende:
Dus ‘ze heeft een nieuwe vriend’ is totaal uit de lucht gegrepen.
"Van loodsgenootjes naar huisgenootjes" Tsja ze moest wát, thuiskomen na met Jasper in de Loods geneukt te hebben ging lastigquote:
Och datte, dat is toch geen relatie. echt hoor, dacht al dat ik wat gemist had.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Van loodsgenootjes naar huisgenootjes" Tsja ze moest wát, thuiskomen na met Jasper in de Loods geneukt te hebben ging lastig
( Het is oud nieuws..)
[ afbeelding ]
Dat was een vergelijking.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
Jij bent een dief want je steelt, zegt marcia tegen jasper.
is inderdaad oud nieuws,quote:Op zondag 18 juni 2023 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Van loodsgenootjes naar huisgenootjes" Tsja ze moest wát, thuiskomen na met Jasper in de Loods geneukt te hebben ging lastig
( Het is oud nieuws..)
[ afbeelding ]
Denk je echt dat Wanda nog zit te smachten en wachten?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Och datte, dat is toch geen relatie. echt hoor, dacht al dat ik wat gemist had.![]()
Dacht iets nieuws of zo.
Ohw, die link legde ik dan weer niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was een vergelijking.
Dief/playboy, ben je wat je genoemd wordt.
Het is nog maar een maandje of 2 toch dat ze weg is? Alsof dat eeuwen is.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Denk je echt dat Wanda nog zit te smachten en wachten?
Weet ik het, denk het niet maar had er iig niets over gelezen nog, niet dat ik rond lees, eigenlijk alleen hier.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Denk je echt dat Wanda nog zit te smachten en wachten?
heeft wanda niet gezegd , ze gaat hem nog zien later en kijken dan wel wat het wordquote:Op zondag 18 juni 2023 19:43 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ze moet iig niks meer van Jappie weten,
Ik heb gelezen dat ze zeker met hem verder wil kijken buiten de poort omdat ze een leuke klik haddenquote:Op zondag 18 juni 2023 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik het, denk het niet maar had er iig niets over gelezen nog, niet dat ik rond lees, eigenlijk alleen hier.![]()
Dacht na het laatste feestje en dat wendy en jasper hadden gesekst, iemand wel iets had geplaatst van wanda maar wat weet ik ook niet meer.
wachten is groot woord zegde wanda , ze kijken wel als jasper eruit isquote:Op zondag 18 juni 2023 19:46 schreef danaqui het volgende:
[..]
Haar hele houding spreekt boekdelen en zijzelf beantwoorden eerst de vragen die ze kreeg ik wacht op Jappie ik wil verder met Jappie en nu als er vragen komen ontwijkt ze Jappie
ze woont bij wesly vele denken dat dit haar nieuwe vriend isquote:Op zondag 18 juni 2023 19:47 schreef mootie het volgende:
Dus ‘ze heeft een nieuwe vriend’ is totaal uit de lucht gegrepen.
Ok, staat mij ook iets van bij maar dan moet hij niet meer seksen met wendy, wendy komt er nu ook bij en vraagt waarom ie was weggelopen.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat ze zeker met hem verder wil kijken buiten de poort omdat ze een leuke klik hadden
Wanda update haar insta alleen maar met leuke dingen met veel Ex-Loodsers., voorspelbaar .quote:Op zondag 18 juni 2023 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik het, denk het niet maar had er iig niets over gelezen nog, niet dat ik rond lees, eigenlijk alleen hier.![]()
Dacht na het laatste feestje en dat wendy en jasper hadden gesekst, iemand wel iets had geplaatst van wanda maar wat weet ik ook niet meer.
Doet niet iedereen dat met insta?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wanda update haar insta alleen maar met leuke dingen met veel Ex-Loodsers., voorspelbaar .
Ze hebben nog niets he, in principe bedonderd hij niemand. Hij weet niet eens zeker of ze weg is bij haar vriendquote:Op zondag 18 juni 2023 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, staat mij ook iets van bij maar dan moet hij niet meer seksen met wendy, wendy komt er nu ook bij en vraagt waarom ie was weggelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |