Verder dan wat muggen en vliegen kom ik (gelukkig) nietquote:Op zondag 18 juni 2023 20:29 schreef Koen66 het volgende:
Wat voor beesten hebben jullie doodgereden?
Zelfs vliegen en muggen ontwijk ik.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Verder dan wat muggen en vliegen kom ik (gelukkig) niet
Keer in NL een spreeuw en in Mexico een keer een mooi gekleurd vogeltjequote:Op zondag 18 juni 2023 20:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Verder dan wat muggen en vliegen kom ik (gelukkig) niet
quote:Op zondag 18 juni 2023 20:32 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Zelfs vliegen en muggen ontwijk ik.
ahhhhh echt??..... dus jij bent een birdkiller.....quote:Op zondag 18 juni 2023 20:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Keer in NL een spreeuw en in Mexico een keer een mooi gekleurd vogeltje
Op Samos zaten we ooit in een taxi, geeft die chauffeur extra gas om een roedel zwerfhonden te rakenquote:Op zondag 18 juni 2023 20:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ahhhhh echt??..... dus jij bent een birdkiller.....
aww zieligquote:Op zondag 18 juni 2023 20:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Keer in NL een spreeuw en in Mexico een keer een mooi gekleurd vogeltje
Ja.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nee joh....de auto dan ook kapot of niet?
neeeeeeeee serieus????..... dat meen je toch niet.... sjezus zeg...enne.... de afloop??quote:Op zondag 18 juni 2023 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op Samos zaten we ooit in een taxi, geeft die chauffeur extra gas om een roedel zwerfhonden te raken
Geen helder licht die wesp.... geef hem/haar nog ff de tijdquote:Op zondag 18 juni 2023 20:36 schreef HappyCharly het volgende:
er zit een wesp op mijn raam die al 10 minuten naar buiten probeert te klimmen door het raam...
10 cm ernaast staat de deur open...
We waren gewoon stunned, die kerel reed lachend door. Dag later zag ik geen dode hond liggen oidquote:Op zondag 18 juni 2023 20:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
neeeeeeeee serieus????..... dat meen je toch niet.... sjezus zeg...enne.... de afloop??
ik heb hem met een tijdschrift naar buiten gewapperdquote:Op zondag 18 juni 2023 20:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Geen helder licht die wesp.... geef hem/haar nog ff de tijd
quote:Op zondag 18 juni 2023 20:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb hem met een tijdschrift naar buiten gewapperd
Ik doe ook altijd m'n best beesten levend naar buiten te mikkenquote:Op zondag 18 juni 2023 20:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb hem met een tijdschrift naar buiten gewapperd
ik ook, zou niet weten waarom je ze zou moeten vermoorden... oke, een mug is wat andersquote:Op zondag 18 juni 2023 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd m'n best beesten levend naar buiten te mikken
Insecten gaat het sowieso al beroerd slecht meequote:Op zondag 18 juni 2023 20:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ook, zou niet weten waarom je ze zou moeten vermoorden... oke, een mug is wat anders
Nu je het zegt. vanmiddag in m'n voortuin staan genieten van de lavendel.. die struiken zijn dit jaar ineens zo groot geworden en ze zaten boordevol bijen e.d., leuk!!!!quote:Op zondag 18 juni 2023 20:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Insecten gaat het sowieso al beroerd slecht mee
Nice, vooral bijen moet je koesteren.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nu je het zegt. vanmiddag in m'n voortuin staan genieten van de lavendel.. die struiken zijn dit jaar ineens zo groot geworden en ze zaten boordevol bijen e.d., leuk!!!!
alsjeblieft niet, zo'n beest lijkt me echt doodeng... ze zijn toch zo'n 2/3 cm groot? er schijnen zelfs 2 soorten te zitten las ik laatstquote:Op zondag 18 juni 2023 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice, vooral bijen moet je koesteren.
Nog geen killer hoornaar gespot?
Europese hoornaars, die horen hier thuis. Aziatische versie zijn de klootzakken die onze bijen afmakenquote:Op zondag 18 juni 2023 20:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
alsjeblieft niet, zo'n beest lijkt me echt doodeng... ze zijn toch zo'n 2/3 cm groot? er schijnen zelfs 2 soorten te zitten las ik laatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |