abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 juni 2023 @ 15:21:39 #1
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_209555172
quote:
Het concert van Burna Boy in GelreDome in Arnhem zaterdag is niet doorgegaan. Het optreden was al ruim twee uur uitgesteld doordat de vlucht van de Nigeriaanse zanger was vertraagd. Daarop besloot de organisatie de show te annuleren.

Nog altijd wachten de fans van Burna Boy op tekst en uitleg van de Nigeriaanse zanger over waarom hij zaterdagavond niet kwam opdagen in het Arnhemse Gelredome. De wildste geruchten doen inmiddels de ronde. Zo gaan er video’s op sociale media rond waaruit zou blijken dat hij backstage wel degelijk present was in het stadion. Achter de schermen zou hij nog wel gezongen hebben.

Of dat verhaal klopt, wordt vooralsnog niet bevestigd, noch door een woordvoerder van het Gelredome, noch door Bon Bon Management uit Capelle aan de IJssel, de organisator van het concert. Beiden geven vooralsnog geen commentaar en hullen zich hardnekkig in stilzwijgen. Feit is wel dat Burna Boy zelf in een excuusbericht op Instagram aangaf dat hij zoveel ’zin had om hier in Nederland te zijn’. Ook schreef hij dat hij ’zo opgewonden was om jullie allemaal te zien vanavond.’

Vannacht kwam Bon Bon Management met een nog veel vragen oproepende verklaring op Twitter. Hierin gaven ze, in het Engels, aan ’kapot te zijn’ van het feit dat Burna Boy niet in staat was om op te treden ’door onvoorziene omstandigheden’. „We hebben geprobeerd om de show door te laten gaan tot op het laatste moment, maar helaas gaven de lokale autoriteiten geen toestemming, omdat zij dachten dat dit onverantwoord zou zijn.”

https://www.telegraaf.nl/(...)ren-rondom-burna-boy

Erg zielig voor burna boy. Artiesten hebben al zo een hoge werkdruk.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_209555270
wie?
Moeten zij weten
pi_209555312
"Zanger"....

:')
pi_209555334
Terecht voor die mensen, moet je maar geen geld verspillen aan Buma Boy
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_209555357
Buma Stemra Boy
U MAD?
  zondag 18 juni 2023 @ 15:55:00 #6
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_209555557
quote:
Het optreden was al ruim twee uur uitgesteld doordat de vlucht van de Nigeriaanse zanger was vertraagd.
Een beetje artiest is op de dag zelf al lang aanwezig en doet ‘ s middags nog een soundcheck.

Amateurisme. :N
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_209555633
Geen flauw idee wie dat is, maar professioneel kom hij niet op mij over.
pi_209555647
Grote vraag blijft natuurlijk

wie de neuk is Burna Boy
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Spellchecker zondag 18 juni 2023 @ 16:05:18 #9
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209555669
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2023 15:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
wie?
  zondag 18 juni 2023 @ 16:12:33 #10
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_209555740
Hoe is het eigenlijk met Somaboy? :?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_209556439
Hoe een totaal onbekende zanger een heel voetbalstadion vol kan krijgen en dan gewoon, dikke vinger, wegblijven.
pi_209556462
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 16:03 schreef TLC het volgende:
Grote vraag blijft natuurlijk

wie de neuk is Burna Boy
Nigeriaanse scammer, binnenkort bij Kees van der Spek.
pi_209557221
Hoe is het eigenlijk met Kony 2012?
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
  Trouwste user 2022 maandag 19 juni 2023 @ 14:49:24 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_209568014
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 18:07 schreef nils_22 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Kony 2012?
Die kon ny.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_209568030
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2023 15:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
wie?
Zonder wrijving geen glans
pi_209572610
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 16:55 schreef -Sigaartje het volgende:
Hoe een totaal onbekende zanger een heel voetbalstadion vol kan krijgen en dan gewoon, dikke vinger, wegblijven.
In Nigeria is de beste man een ware superster en ook bij een heleboel Personen Van Kleur. Overigens was datgene dat wegbleef niet Buma zélf, maar de gehuurde jet die BB + entourage + apparatuur van Londen naar Amsterdam zou brengen en dat prop je niet zomaar allemaal in een lijnvlucht. :P

Wat wél beter had kunnen wegblijven was de Telegraaf, die uuuuuren nadat de werkelijke toedracht bekend was, nog snel ff een "niemand begrijpt waarom"-artikel plaatste, want lekker rellen tegen negers enzo. :P

De Telegraaf doet dat wel vaker... ik herinner mij een mega-rel van een jaar of 15, 20 geleden waar bleek dat de Telegraaf twee verhalen door elkaar had gehaald, de ware toedracht al een halve dag bekend was, maar ze toch nog ff lekker een artikel plaatsten over criminele gekleurde hangjongen die van allles kado hadden gekregen. (Volgens de Telegraaf dan; in werkelijkheid waren deze jongeren -waaronder 2 vrouwen- noch crimineel, noch hangend en moesten ze voor een deel meebetalen aan een studiereis waarvoor voor hen subsidie was aangevraagd omdat ze zich juist heel erg voor het welzijn van hun wijk hadden ingezet.)

Het enige waardoor de fophef over deze non-gebeurtenis tóch geschiedwaardig is, is dat dit de eerste keer was dat Geert Wilders de ministerraad in het openbaar "knettergek" noemde.

meer over de Buma-jet: https://3voor12.vpro.nl/a(...)riv-jet-debacle.html
  maandag 19 juni 2023 @ 20:55:11 #17
117098 Hathor
Effe niet
pi_209572655
Burnout Boy misschien?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_209574783
Nee, hij stomd echt te popelen, had juist hele goede herinneringen aan eerdere optredens in NL en wáár blijkt dat @#$%& gehuurde vliegtuig?? :( :( :(
pi_209577117
De beste man heeft miljarden streams op Spotify, verkoopt stadions uit in o.a. London en Parijs (en Nederland), treedt op bij de Champions League finale, maar toch wil menig FOK!er en Nederlands mediaplatform interessant doen door te zeggen dat ze hem niet kennen. Erg vermoeiend.

Zitten wel vermakelijke liedjes tussen trouwens.
  dinsdag 20 juni 2023 @ 11:13:17 #20
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_209577223
Werkelijk waar nog nooit van gehoord, maar na 1 nummer gehoord te hebben mis ik er ook weinig aan
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_209577772
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 11:00 schreef mrchlle het volgende:
De beste man heeft miljarden streams op Spotify, verkoopt stadions uit in o.a. London en Parijs (en Nederland), treedt op bij de Champions League finale, maar toch wil menig FOK!er en Nederlands mediaplatform interessant doen door te zeggen dat ze hem niet kennen. Erg vermoeiend.

Zitten wel vermakelijke liedjes tussen trouwens.
heel leuk maar ik zit net zoals zo vele Nederlanders niet in de Nigeriaanse top40 te struinen en had dus ook nooit van hem gehoord.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_209578148
Raar dat zo weinig mensen hem kennen. Maar mensen onder een steen zijn moeilijk te bereiken
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_209578157
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 12:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
heel leuk maar ik zit net zoals zo vele Nederlanders niet in de Nigeriaanse top40 te struinen en had dus ook nooit van hem gehoord.
Dat is ook zeker niet nodig hoor. Zijn muziek was ook te vinden in de Nederlandse hitlijsten (waaronder één nummer zelfs 45 weken achter elkaar).

Prima dat jij hem niet kent, maar wanneer platforms zoals nu.nl, de Telegraaf en het Algemeen Dagblad doen alsof ze geen flauw idee hebben over wie het gaat komt het nogal treurig over.

[ Bericht 0% gewijzigd door mrchlle op 20-06-2023 13:00:54 ]
pi_209582455
Dat is toch de ene van Calm down.
pi_209583538
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 12:43 schreef mrchlle het volgende:
maar wanneer platforms zoals nu.nl, de Telegraaf en het Algemeen Dagblad doen alsof ze geen flauw idee hebben over wie het gaat komt het nogal treurig over.
Voorbeeld?
wizkays
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')