Tis ook zo lekker he. Zeker cocktails.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het duurde maar 2 weken.. maar ze heeft aangetoond er niet lang af te kunnen blijven
En het feest is nog niet eens begonnenquote:Op zondag 18 juni 2023 14:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het duurde maar 2 weken.. maar ze heeft aangetoond er niet lang af te kunnen blijven
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:28 schreef 5thencounter het volgende:
Pippie Zeurkous & Prinses Lelijk?![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft de juiste outfit bij zijn lachje uitgekozen.quote:
aant vlooien?quote:Op zondag 18 juni 2023 14:28 schreef 5thencounter het volgende:
Pippie Zeurkous & Prinses Lelijk?![]()
[ afbeelding ]
Ze moe niet zeiken.. ze heeft echt helemaal niets gedaan en dan commentaar leveren. Ze kunnen er niet eens iets aan doen want he5 komt omdat de muziek niet goed is. Alles wat Marciano heeft uitgekozen en door heeft gegeven heeft hij niets van gehad.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde haar net al mopperen dat ze er niet tegen kan als dingen uitgesteld worden, feest moest al beginnen, sas boos.
en originelerquote:Op zondag 18 juni 2023 14:30 schreef schizolientje het volgende:
De diva s zien er niet uit , te strakke kleding en dan die achterhaalde buiktasjes Dan ziet Erik er leuker uit nu
Duhhhhhhquote:Op zondag 18 juni 2023 14:32 schreef 5thencounter het volgende:
Het is dus weer een TV-Show voor Achter
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:20 schreef 5thencounter het volgende:
Erkik gaat als zichzelf dus.. Erik Engerd...![]()
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 18 juni 2023 14:32 schreef 5thencounter het volgende:
Het is dus weer een TV-Show voor Achter
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:38 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben allemaal een schotje gekregen behalve Babette en Isaac.. of jij drinkt niet mee zegt Mirthe tegen Babette.. nee zegt ze ik heb alleen wat geproefd zegt Babette..
We gaan het zien.. ik denk dat ze het kanquote:
De echte Steffie had net zo'n grote neus dan Babette. Zou familie kunnen zijnquote:Op zondag 18 juni 2023 14:38 schreef 5thencounter het volgende:
Steffie Babbel heeft dus geen alcohol zegt ze![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft al 2 of 3 cocktail glazen met drank gedronken voordat het begon. Ik heb er zelf 2 naar binnen zien gaan.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
We gaan het zien.. ik denk dat ze het kan
Nou dat klopt dan wel want ze zei dat ze er wel een paar wilde proeven en het dan verder zou latenquote:Op zondag 18 juni 2023 14:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze heeft al 2 of 3 cocktail glazen met drank gedronken voordat het begon. Ik heb er zelf 2 naar binnen zien gaan.
Ik had alleen gehoord dat ze er 1 zou drinken omdat marcia dat wilde en het proeven werd net dus het hele glas leegdrinken. 2 stuks, maakt verder niet uit, de rest gaan we nog wel zien wat ze doet of merken, als ze gaat brabbelen heeft ze meer gedronken iig.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dat klopt dan wel want ze zei dat ze er wel een paar wilde proeven en het dan verder zou laten
Blue Curacao toch? Nou ja de neppe dan..quote:Op zondag 18 juni 2023 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
Sas aan iets blauws , aan het eind vd middag horen we vanzelf wel of er alcohol in zat![]()
[ afbeelding ]
Uhuh gelukkig kunnen we het aan haar horen als ze te veel gedronken heeft.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:42 schreef chufi het volgende:
Bep brengt de halflege flesjes bier weg naar achter omdat ze "leeg" zijn
14.9%quote:Op zondag 18 juni 2023 14:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Blue Curacao toch? Nou ja de neppe dan..
Gisteren zei ze dat ze een par smaken wilde proeven en het daar bij zou laten.. maar idd we zullen het gaan zien. Ze heeft het tot nu iig goed volgehouden wat drinken en roken betreft.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had alleen gehoord dat ze er 1 zou drinken omdat marcia dat wilde en het proeven werd net dus het hele glas leegdrinken. 2 stuks, maakt verder niet uit, de rest gaan we nog wel zien wat ze doet of merken, als ze gaat brabbelen heeft ze meer gedronken iig.
In de echte zit 20%quote:
Roken doet ze nog goed ja.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gisteren zei ze dat ze een par smaken wilde proeven en het daar bij zou laten.. maar idd we zullen het gaan zien. Ze heeft het tot nu iig goed volgehouden wat drinken en roken betreft.
Ik zit er ook scherp opquote:Op zondag 18 juni 2023 14:46 schreef schizolientje het volgende:
ik hoor Babette al vragen om een shotje bij jappie, derde drankje want ze proefde al 2 cocktails
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |