Omdat het een eeuwig heid duurt. Ze is er al bijna een uur mee bezigquote:Op zondag 18 juni 2023 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ziet er netjes uiten dan kan Janet zuur naar Eunice kijken in deze maar zij had het nooit zo mooi en netjes gedaan
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:49 schreef Monique___ het volgende:
de tip van de dag van Mirthe: als je gestoken wordt met een mes, laat hem erin zitten anders bloed je dood
Klopt wel wat ze zegt.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:49 schreef Monique___ het volgende:
de tip van de dag van Mirthe: als je gestoken wordt met een mes, laat hem erin zitten anders bloed je dood
Goed om te weten.. je weet maar nooit waar je voor komt te staanquote:Op zondag 18 juni 2023 12:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa daarom post ik de tip ook hier voor ons allen![]()
![]()
Ik gebruik ook veel aromat. Kun je bij veel gerechten gebruiken.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:50 schreef lojanda het volgende:
Wendy laat Janet proeven van de salade en wil weten of het goed is.. wat Aromat zegt Janet.. nee dat ga ik er niet in doen.
Janet kent weinig kruiden wat dat betreft en gooit overal maar een lading Aromat overheen
Foreshadowing?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:49 schreef Monique___ het volgende:
Daar dacht ik ook aan nu ik zie dat Eunice weer appels staat te snijden..quote:Op zondag 18 juni 2023 12:52 schreef pingu66 het volgende:
Appels dadelijk bruin in die fruitsalade want geen citroen met suikerwater over de salade.
Eunice ook weer blij als een kind.quote:
Dan zijn ze toch nooit al klaar?? Dan begint de tijd te lopen wat betreft de muziek.. ik dacht dat ze iets van drieėnhalf uur hebben?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:58 schreef Varen het volgende:
Half 2 komt de muziekbox. De palmboom blijft lek
dat is waar, een mes of ander voorwerp mag je nooit uit een lichaam trekkenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:49 schreef Monique___ het volgende:
Hopelijk zijn ze nog op tijd want dat zou jammer zijn.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:01 schreef pingu66 het volgende:
Nu alle glaasjes er weer uit want geen citroen sap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |