En nu denkt ze, rookte ik of heb ik nooit gerookt of moet ik nog gaan beginnen?quote:
Net zoals Babette die kan hier ook niets goed doen. En voorheen was het Martien die alles fout deed.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als hij een zwembroek aan heeft is het ook niet goed. Die man kan niets goeds doen![]()
Gaat ze wel zwemmen?quote:Op zondag 18 juni 2023 13:38 schreef ChocoFan het volgende:
Babs zegt dat ze nu niet meer gaat drinken tegen Marcia, ben benieuwd
Euhhhh hebben ze daar wel een spiegel waar ze zich helemaal in kunnen zienquote:Op zondag 18 juni 2023 13:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kind wat zie je er uit..... oh en je gebit ligt nog op bed!!!
[ afbeelding ]
Hij mag wel oppassen met zijn slip met al dat water, voor je het weet schiet die wortel.quote:
O dat zat ze vanmorgen te naaien, zag wel beach maar de rest nietquote:
janet is wel creatiefquote:Op zondag 18 juni 2023 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zat ze vanmorgen te naaien, zag wel beach maar de rest niet
Heeft ze leuk gedaan
Ja, dat is ze zekers Maakt altijd overal wel wat van.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:50 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zeg niks, lach alleen heel hard om stream 2![]()
![]()
Ja leuk tochquote:
dat zag ik net Wendy ook op dezelfde manier gebruiken en nergens commentaar, wilde het nog melden. Nu weten we wel wie het vies vinden enz. Een geeldoekjes topic zou fijn zijnquote:Op zondag 18 juni 2023 13:15 schreef Judiwi het volgende:
Echt smerig die Janet. Alles vegen met het zelfde gele doekje. Snijplanken, aanrecht etc. Zonder ook maar 1x te spoelen.
Zeker.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja leuk toch![]()
Met die lange benen er onder uit
De zender wordt ook in het kartonnen broekje gepropt 😁quote:Op zondag 18 juni 2023 13:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oh Jee, Erik zit nog in het gips....
[ afbeelding ]
Nee joh, het kan niet vaak genoeg vermeld wordenquote:Op zondag 18 juni 2023 13:51 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat zag ik net Wendy ook op dezelfde manier gebruiken en nergens commentaar, wilde het nog melden. Nu weten we wel wie het vies vinden enz. Een geeldoekjes topic zou fijn zijn
Ik vind het gewaagt. Gewoon schijt aan alles.quote:
Sponsor is Q-misic?quote:Op zondag 18 juni 2023 13:56 schreef Monique___ het volgende:
' foute feest'![]()
denk dat het een goed feest wordt
sch wel want de bbq is pas om een uur of zesquote:Op zondag 18 juni 2023 13:42 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat al die drank al op is voor het vlees op het vuur ligt
Jasper en Sasha hebben zich dat zoals altijd toegeëigendquote:Op zondag 18 juni 2023 13:44 schreef pingu66 het volgende:
Baps heeft toch op ibiza achter de bar gewerkt, waarom staat ze er nu niet dan?
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:54 schreef Varen het volgende:
[..]
De zender wordt ook in het kartonnen broekje gepropt 😁
Kan Jasper zich weer volgooienquote:Op zondag 18 juni 2023 13:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jasper en Sasha hebben zich dat zoals altijd toegeëigend
Wat een hunkquote:Op zondag 18 juni 2023 13:50 schreef Dotteke het volgende:
Zoë loopt zo Erik voor bij in zijn kartonnen broekje met bretels en strikje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |