Dat doet ze altijd wel maar nu lijkt het dat Eunice het niet naar de zin van Janet doet..quote:Op zondag 18 juni 2023 12:34 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Janet houdt Eunice ook steeds in de gaten lijkt het, of doet ze dat bij iedereen in de keuken
Ja top dat HF, en meer dan voldoende per persoon.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook weleens een pakket van HF en is ook altijd goed en alles echt wel vers.
Zoals ik begreep hebben ze de afvalbakken buiten staan en bewaren ze alles voortaan in de koelkasten en in de kastjes.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waren idd heel veel zag ik op caps.. maar zorgen dat ze alle etensresten op ruimen..aanrecht schoonhouden en prullenbakken op tijd leeg gooien..scheelt al een hele hoop
Daar ben ik het mee eens.. je hebt idd meer ruimte om te snijden als je het niet op plank laat liggen.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Omdat je je snij plank moet vrij houden en zo on handig werkt masr last maar, ze doet haar best.
Ze zijn er ieder geval achter gekomen dat dat de beste oplossing wasquote:Op zondag 18 juni 2023 12:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zoals ik begreep hebben ze de afvalbakken buiten staan en bewaren ze alles voortaan in de koelkasten en in de kastjes.
Zijn ze snel achter gekomen dat dat zou helpen
Net Zoë.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Sinds Moraima op de stoel(managerstoel) zit, waar ze normaal gesproken helemaal niet op hoort, krijgt ze steeds meer onterechte praatjes. Loopt een beetje naast haar schoentjes
Ze heeft nu wel gelijk vindt ik en goed dat ze niet over haan heen laat lopen. Ze heeft het nu tegen meerdere gezegd en zou beter zijn als ze Marciano er ook op aanspreekt.. maar kennende Moraima gaat ze dat vast nog wel doenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:41 schreef Was-beer het volgende:
Moraima: niemand gaat mij commanderen, niet eens mijn eigen schaduw
Ziet er netjes uitquote:
Eunice is wat meer van de opsmuk en zorgen dat het er leuk uit ziet en Janet is meer van het grovere werk, volgens mijquote:Op zondag 18 juni 2023 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ziet er netjes uiten dan kan Janet zuur naar Eunice kijken in deze maar zij had het nooit zo mooi en netjes gedaan
Dat dus.. Eunice heel netjes en beheerst om het zo mooi mogelijk te maken en Jan die pleurt die spiezen terug op de plankquote:Op zondag 18 juni 2023 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eunice is wat meer van de opsmuk en zorgen dat het er leuk uit ziet en Janet is meer van het grovere werk, volgens mij
Ieder zijn manier van aanpak toch. De dames werken goed samenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:46 schreef lojanda het volgende:
Als je dan kijkt hoe Eunice bezig is met die fruitcocktail en Janet met de groentespiezen
Die groente/aardappelschaal ziet er ook leuk uit zoquote:Op zondag 18 juni 2023 12:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dus.. Eunice heel netjes en beheerst om het zo mooi mogelijk te maken en Jan die pleurt die spiezen terug op de plank![]()
Gelukkig legt ze de spiezen op haar manier netjes op een schaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |