Ik zie het ook niet, ik zie wel mooie partjes nectarinequote:
Ik vind het juist heel geordendquote:Op zondag 18 juni 2023 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet, ik zie wel mooie partjes nectarine
Ik vond haar uitstraling als norser , komt dus door die wenkiesquote:
Vreemd, want hij heeft wél een korte broek volgens mij. Trek die dan lekker aan met die hitte.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:13 schreef lojanda het volgende:
Erik loopt nog steeds met 30 graden rond in zijn winter outfit
Misschien dat het donkere haar haar ook nog eens wat norser maakt, ik vond het lichtere haar mooier staan.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vond haar uitstraling als norser , komt dus door die wenkies
Als hij een zwembroek aan heeft is het ook niet goed. Die man kan niets goeds doenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:13 schreef lojanda het volgende:
Erik loopt nog steeds met 30 graden rond in zijn winter outfit
Veel mooier, gaf haar een hele mooie uitstralingquote:Op zondag 18 juni 2023 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien dat het donkere haar haar ook nog eens wat norser maakt, ik vond het lichtere haar mooier staan.
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:15 schreef lojanda het volgende:
Rupert moest zwanen maken van de handdoeken maar het lijken eerder zeehonden
dat donkere maakt haar somber vind ikquote:Op zondag 18 juni 2023 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien dat het donkere haar haar ook nog eens wat norser maakt, ik vond het lichtere haar mooier staan.
Het is een dunne zomerpantalon, en een shirt met lange mouwenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als hij een zwembroek aan heeft is het ook niet goed. Die man kan niets goeds doen![]()
Behalve dat iedereen loopt te klagen over een bloedhete en dat het zo vies warm is..quote:Op zondag 18 juni 2023 12:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is een dunne zomerpantalon, en een shirt met lange mouwen
maar het is nog geen hittegolf hoor, het is 23 graden
Doen ze leuk, ze maken er wel wat gezelligs vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |