Ik moet nog een boek lezen van Harlan Cobenquote:
En fomo.....quote:Op zondag 18 juni 2023 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mijn excuus is dat het toen nog nieuw was
ik alleen een uitzending als er echt iets te zien is wat ze op de livestreams weggedraaid hebbenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen uitzendingen alleen livestreams
Ken ik niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik moet nog een boek lezen van Harlan Coben
Hou wel van Scandinavische schrijvers
nog steeds geen uitzending gezien, ga het ook niet meer doen.. kijk sowieso amper nog.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen uitzendingen alleen livestreams
En een boek over de kabalquote:
Oeh nicequote:Op zondag 18 juni 2023 12:07 schreef xsaskiax het volgende:
Om even lekker wakker te worden...... tast toe
[ afbeelding ]
Hier heb ik maar een boterham voor manlief gesmeerd.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:12 schreef Koen66 het volgende:
Vermoed dat ik geen lunch ga krijgen van zoonlief
Wat dacht jij, ik ga eens dol doen??quote:Op zondag 18 juni 2023 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier heb ik maar een boterham voor manlief gesmeerd.
Welke?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik moet nog een boek lezen van Harlan Coben
Hou wel van Scandinavische schrijvers
Nee hij schrijft thrillersquote:Op zondag 18 juni 2023 12:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Welke?
Is hij van dat ene bekende romantische boek.. kom er ff niet.. waar ook n film van is?
Sommige boeken zijn wel verfilmd als serie, die staan/stonde op netflixquote:Op zondag 18 juni 2023 12:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Welke?
Is hij van dat ene bekende romantische boek.. kom er ff niet.. waar ook n film van is?
Ohhhhh daaaaaaar komt t me bekend van voorquote:Op zondag 18 juni 2023 12:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sommige boeken zijn wel verfilmd als serie, die staan/stonde op netflix
https://nl.wikipedia.org/wiki/Harlan_Cobenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh hahaha
*gaat boekenkast checken*
Wel leuke seriesquote:Op zondag 18 juni 2023 12:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhhhh daaaaaaar komt t me bekend van voor
Ik wist niet dat jij kon lezen.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
En een boek over de kabal
Maar daar kom ik nog niet echt doorheen
Jaaaahet waren dus de netflixseriesquote:Op zondag 18 juni 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Harlan_Coben
Ik zit nu aan dequote:Op zondag 18 juni 2023 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier heb ik maar een boterham voor manlief gesmeerd.
smakelijkquote:Op zondag 18 juni 2023 12:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit nu aan deen crackertje pindahaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |