aha niet gezien, ik hoorde ze vanmorgen alleen foeteren, duidelijkquote:Op zondag 18 juni 2023 10:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe heeft gisteren bijna voor iedereen Iced coffee gemaakt en daar is al veel mee opgegaan denk ik.
moet niet maar zou attent zijn, ook naar hun eigen vaders thuisquote:Op zondag 18 juni 2023 10:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd het zijn niet hun vaders.. Isaac heeft er nog wel aangedaanst maar Marciano helemaal niet dus waarom zou je dan iets moeten doen?
en ze was ze met kruiden aan het marineren in een schaal dus prima zo ff in de ijskastquote:Op zondag 18 juni 2023 10:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien tijdelijk, maar een uurtje voor de bereiding is juist goed, omdat het binnenin rosé moet blijven, maar niet koud.
Zelfs dat doet ze niet goedquote:Op zondag 18 juni 2023 10:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gatver, als die Janet in mijn keuken had gestaan. Had ik haar verbannen
naar de spoelkeuken
Met Wendy of Babette?quote:Op zondag 18 juni 2023 10:44 schreef spapaars het volgende:
Iets zegt mij dat Jappie weer gaat scoren vandaag.
Als Janet niet in de keuken zou staan is er geen etenquote:Op zondag 18 juni 2023 10:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gatver, als die Janet in mijn keuken had gestaan. Had ik haar verbannen
naar de spoelkeuken
Mooi... hoop dat ze weten hoe ze zo'n stuk vlees moeten bereiden maar is moelijk zonder kerntemperatuurmeter.quote:
Ze gaat niet koken, alleen de voorbereiding.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Als Janet niet in de keuken zou staan is er geen eten
en vergeet niet dat ze doet wat ze zo graag doet... commentaar leveren op anderen (en dan het gezicht dat ze er dan bij trekt.... pffffff)quote:Op zondag 18 juni 2023 10:44 schreef Chanel5 het volgende:
Het enige wat Zoe in de keuken komt doen is in de weg lopen om haar eigen brood te maken en gaat weer naar wbuiten.
Uiteraard, er is voldoende alcoholquote:Op zondag 18 juni 2023 10:44 schreef spapaars het volgende:
Iets zegt mij dat Jappie weer gaat scoren vandaag.
Ja het is zeker niet netjes dat ze niets doen voor hun eigen vader. Al zeggen ze maar iets tegen een camera dat ze er aan denken..quote:Op zondag 18 juni 2023 10:43 schreef schizolientje het volgende:
[..]
moet niet maar zou attent zijn, ook naar hun eigen vaders thuis
Wie weet heeft een aantal al iets gezegd tegen de camera, wij zien lang niet alles. En de dag is nog jong.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja het is zeker niet netjes dat ze niets doen voor hun eigen vader. Al zeggen ze maar iets tegen een camera dat ze er aan denken..
Laten we hoop houden en gaan ze het nog doen, ze zijn nu allemaal 'druk' met de voorbereiding van de partyquote:Op zondag 18 juni 2023 10:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja het is zeker niet netjes dat ze niets doen voor hun eigen vader. Al zeggen ze maar iets tegen een camera dat ze er aan denken..
Idd dat dan weer wel..quote:Op zondag 18 juni 2023 10:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies waar ik ook aan dacht, het enige wat ze heel laten zijn de kroketten en hamburgers.
[ afbeelding ]
Babs drinkt toch niet meer .. zal dus Wendy wel wordenquote:Op zondag 18 juni 2023 10:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wie het meeste heeft gedronken van de 2
Dan is het moment al voorbij..quote:Op zondag 18 juni 2023 10:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Laten we hoop houden en gaan ze het nog doen, ze zijn nu allemaal 'druk' met de voorbereiding van de party
dus dat, pleur het maar zo bij de BBQ zonder voorbereiding? Het rotste en meest werk. BB q en en het opeten is snellerquote:Op zondag 18 juni 2023 10:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze gaat niet koken, alleen de voorbereiding.
Er is een vast moment wanneer je aandacht moet schenken aan vaderdag?quote:Op zondag 18 juni 2023 10:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan is het moment al voorbij..
Jammer..
Ze zullen nooit verhongeren als Janet er niet isquote:Op zondag 18 juni 2023 10:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Als Janet niet in de keuken zou staan is er geen eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |