In een 'normale setting' is 6 pakken misschien niet veel (hoewel er weinig zijn die zeggen melk te drinken), maar volgens mij hebben ze het daar momenteel niet zo breed.... en kwam het neer op 'stiekeme melkdrinkers'.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind 6 pakken melk in 1 dag, met 15 man, niet zo heel erg veel.
Maar waarom is het schandalig dat de vrouwen niets organiseren voor de vaders ? Het zijn toch niet hun vaders?
En blijkbaar vinden ze het niet nodig om voor de thuiszittende vaders ( dus de vaders van de bewoners) iets te doen, even zingen of allemaal even in de camera roepen zou origineel geweest zijn
Idd het zijn niet hun vaders.. Isaac heeft er nog wel aangedaanst maar Marciano helemaal niet dus waarom zou je dan iets moeten doen?quote:Op zondag 18 juni 2023 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind 6 pakken melk in 1 dag, met 15 man, niet zo heel erg veel.
Maar waarom is het schandalig dat de vrouwen niets organiseren voor de vaders ? Het zijn toch niet hun vaders?
En blijkbaar vinden ze het niet nodig om voor de thuiszittende vaders ( dus de vaders van de bewoners) iets te doen, even zingen of allemaal even in de camera roepen zou origineel geweest zijn
Volgens Wendy gaat het zo weer terug de koelkast in.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat ligt dan 'n uur of 5 buiten de koelkast...... ik ga vandaag wel vegetarisch
Echt iets voor Bep, haar corvee niet doen. Bep houdt namelijk niet van regeltjes en ze moest kletsen.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:14 schreef mootie het volgende:
Marciano![]()
Lekker tegen Bep in, die klaagt dat Janet klaagt dat ze de badkamer niet heeft gedaan.
quote:Op zondag 18 juni 2023 10:37 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
We weten de winnaar al van ejvjl ... Zoë
Misschien tijdelijk, maar een uurtje voor de bereiding is juist goed, omdat het binnenin rosé moet blijven, maar niet koud.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat ligt dan 'n uur of 5 buiten de koelkast...... ik ga vandaag wel vegetarisch
ik hoorde ze zeggen dat de recepten online te vinden zijn.... deze keer helemaal geen receptenbladen erbij gezien zoals de vorige keer wel wasquote:Op zondag 18 juni 2023 10:38 schreef schizolientje het volgende:
bij elk gerecht zit een beschrijving over de bereiding en t gebruik van de bijgeleverde kruiden het marineren enz. Ik zie ze die helemaal niet lezen of gebruiken. W,s weg gegooid met de verpakking
Mirthe heeft gisteren bijna voor iedereen Iced coffee gemaakt en daar is al veel mee opgegaan denk ik.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
In een 'normale setting' is 6 pakken misschien niet veel (hoewel er weinig zijn die zeggen melk te drinken), maar volgens mij hebben ze het daar momenteel niet zo breed.... en kwam het neer op 'stiekeme melkdrinkers'.
Voor de vrouwen/moeders is er wel iets gedaan, gelijke monniken gelijke kappen? oftewel elkaar even wat aandacht geven lijkt me niet al teveel gevraagd.
Ik verwacht dat ze dit heerlijk stuk vlees weer gaan verkrachten en in stukjes gaan snijden voor het bbq op gaat.quote:
Sorry hoor maar als je na al diequote:
moet niet maar zou attent zijn, ook naar hun eigen vaders thuisquote:Op zondag 18 juni 2023 10:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd het zijn niet hun vaders.. Isaac heeft er nog wel aangedaanst maar Marciano helemaal niet dus waarom zou je dan iets moeten doen?
Precies waar ik ook aan dacht, het enige wat ze heel laten zijn de kroketten en hamburgers.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze dit heerlijk stuk vlees weer gaan verkrachten en in stukjes gaan snijden voor het bbq op gaat.
Klopt maar kokkie Janet had het er eerder al over om stukjes te snijdenquote:Op zondag 18 juni 2023 10:38 schreef schizolientje het volgende:
bij elk gerecht zit een beschrijving over de bereiding en t gebruik van de bijgeleverde kruiden het marineren enz. Ik zie ze die helemaal niet lezen of gebruiken. W,s weg gegooid met de verpakking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |