Ja maar luister dan hoor wat ik zeg.het boeit me verder nietquote:Op zondag 18 juni 2023 10:21 schreef Chanel5 het volgende:
Oeiii dat gezicht van Wendy, hou je bek Zoe.
Goedemorgen.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:24 schreef lojanda het volgende:
Volgens mij is Isaac de enige die gedacht heeft aan Vaderdag? Verder heeft niemand het erover gehad en volgens mij heeft Isaac het verder ook met niemand gedeeld..
Goedemorgen
Kan ik me voorstellen want wat heeft dat kind een grote bek tegen iedereen. Hoe ze van de week ook tegen Moraima deed over haar afscheidsdiner.. was echt niet normaal.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:22 schreef Chanel5 het volgende:
Wen is die grote klep van haar (zoe) spuuchzat!!!
Wen staat bijna te koken.
Ze komt er wel mee weg.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen want wat heeft dat kind een grote bek tegen iedereen. Hoe ze van de week ook tegen Moraima deed over haar afscheidsdiner.. was echt niet normaal.
Gisteravond zag het er echt sfeervol uit, maar overdag lijkt het een zooitjequote:Op zondag 18 juni 2023 10:28 schreef lojanda het volgende:
Ik weet niet wat jullie vinden maar ik vind het echt een verschrikkelijke rommelige zooi geworden.. je kan maar amper nog ergens lopen. Alles is dicht getimmerd.
Ziet er echt niet meer uit die tuin..
Zal wel goedkomen vanavond met alle lichtjes, (wel eens een feestzaal of disco overdag gezien?)quote:Op zondag 18 juni 2023 10:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Gisteravond zag het er echt sfeervol uit, maar overdag lijkt het een zooitje
Erg genoeg wel.. wordt echt tijd dat iemand haar weer even met beiden voeten op de grond zet want ze vind zichzelf belangrijker als dat ze is.quote:
Ik hoop dan dat dit gebeurt voor 14:00, Zoe weg en het feest kan beginnenquote:Op zondag 18 juni 2023 10:30 schreef xsaskiax het volgende:
Heel handig dat Zoë gisteren een paar keer aangegeven heeft dat ze bang is voor een vierde gele kaart... en dan met een rode kaart naar huis moet.... oh was het maar zo'n feest!!
hahaha ja zeker Spapaars, maar volgens de 'berekening' gaan ze toch feesten als het nog licht is??quote:Op zondag 18 juni 2023 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel goedkomen vanavond met alle lichtjes, (wel eens een feestzaal of disco overdag gezien?)
ik vind 6 pakken melk in 1 dag, met 15 man, niet zo heel erg veel.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:28 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh![]()
Ze liepen al (weer) te foeteren op het feit dat er 6 pakken melk in 1 dag opgedronken zijn, frisdrank gaat net zo zei iemand.
Mag ik het schandalig vinden dat die vrouwen niet eens de moeite hebben genomen om iets voor de aanwezige vaders in elkaar te flansen....
Zoë met die grote slabek van haar........ is alleen nog maar erger geworden sinds ze (shopping)manager geweest is pfff
ojaaa, 4 keer is rood?quote:Op zondag 18 juni 2023 10:30 schreef xsaskiax het volgende:
Heel handig dat Zoë gisteren een paar keer aangegeven heeft dat ze bang is voor een vierde gele kaart... en dan met een rode kaart naar huis moet.... oh was het maar zo'n feest!!
Ik vind het zo’n zooitje en ook erg lelijk. Maar dat vond ik al voordat de spullen van de Poolparty er stonden.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Gisteravond zag het er echt sfeervol uit, maar overdag lijkt het een zooitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |