Gaat 'r wel een keer lukken.. voorlopig blijft ze bot vangen bij Isaacquote:Op zondag 18 juni 2023 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het, Isaac had het er een tijdje terug over dat hij dat gevoel helemaal kan uitschakelen![]()
Maar in zijn geval denk ik dat Zoë het hem met liefde wil geven
Lijkt wel of ze der gebit uit heeftquote:
Ja of er staan straks ineens 10 man in de keuken...quote:Op zondag 18 juni 2023 07:31 schreef Dotteke het volgende:
Geen idee, niet iemand die op blijft in ieder geval want ik zie alleen twee slaapstreams
Ja en waarschijnlijk krijgen we dan Eunice in de kas te zienquote:Op zondag 18 juni 2023 07:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja of er staan straks ineens 10 man in de keuken...
Haha ja ook dat...quote:Op zondag 18 juni 2023 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en waarschijnlijk krijgen we dan Eunice in de kas te zien
Geef ze eens ongelijk, wat moet je daar anders de hele dag doen dan hangen en hangenquote:Op zondag 18 juni 2023 07:43 schreef Frummelie het volgende:
Jemig, die gaat ook weer terug naar mand in....
Wat een saaie rakkers allemaal.
Tuurlijk is ook logisch... maar ik vind het niet gezellie hahaquote:Op zondag 18 juni 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk, wat moet je daar anders de hele dag doen dan hangen en hangen
Dan beter nog lekker slapen.
Dat is waarquote:Op zondag 18 juni 2023 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tuurlijk is ook logisch... maar ik vind het niet gezellie haha
Ik wil leven in de brouwerij...
Hé jakkie bah... haha..quote:Op zondag 18 juni 2023 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar
Janet ligt er niet fris bij zo, die nachtlicht maakt dat het lijkt of er een lijk ligt, naar gezicht
En vooral als je dan de handen over elkaar leggen als ze op hun rug liggenquote:
Ja klopt, vind ik bij Erik ook zo eng vooral met die diepliggende ogen.... ieuwww.quote:Op zondag 18 juni 2023 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En vooral als je dan de handen over elkaar leggen als ze op hun rug liggen
Blijf het steeds een naar gezicht vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |