Op zich zou het moeten kunnen , maar je moet er maar van houden van Amaretto.. Hij was daar heel expliciet mee... Ik zou geen Amaretto cocktail hoeven ... niet mn ding ... anders was die fles 20 jaar geleden al leeg geweest ..quote:Op zondag 18 juni 2023 00:33 schreef schizolientje het volgende:
[..]
nou het was zo gek want hij wil verschillende cocktails kunnen maken maar wil dat iedereen dan van alle verschillende cocktails 1 kan drinken. Maar die drink je normaliter toch ook niet door elkaar?
Ja dat zei ik tochquote:Op zondag 18 juni 2023 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar das bekend voor je er uiteindelijk aan begint .. Maar ze deed het wel .
quote:Op zondag 18 juni 2023 00:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Wie liggen daar op dat bed? Babette en Mirthe?
Nee morgen pas.. feestje vanaf 14 uur ... en om 22 uur gaat verlichting aanquote:Op zondag 18 juni 2023 01:18 schreef woxxel het volgende:
2 straks op slapende Janet. Ik had verwacht dat ze t laat zouden maken
Janet ook vol in beeld te slapenquote:
quote:
Vind het beide niets de streams nog maar even uitgezet, Waarschijjnlijk zullen ze vroeg zijn om dingen te regelen maar nu is nog wel heul vroegquote:Op zondag 18 juni 2023 03:55 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ohja zie ik nu. Jappie is leuker om te zien als hij slaapt
Goedemorgen...quote:
Morguh Frumquote:Op zondag 18 juni 2023 06:52 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Kom maar op met die poolparty ik ben er klaar voor jeahhh.......
Van welk geld? van wiens eten? Moet ZooWie wéér haar "afscheidsdineetje" inleveren?quote:Op zondag 18 juni 2023 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum
Las dat die pas om 14 uur begon
Ben wel benieuwd of de papa's daar ook een vaderdag ontbijtje gaan krijgen net als de mama's een moederdag ontbijtje kregen.
Helloooquote:Op zondag 18 juni 2023 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum
Las dat die pas om 14 uur begon
Ben wel benieuwd of de papa's daar ook een vaderdag ontbijtje gaan krijgen net als de mama's een moederdag ontbijtje kregen.
Ze hebben altijd wel iets te eten als is het droogbrood. Het gaat om het gebaarquote:Op zondag 18 juni 2023 06:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Van welk geld? van wiens eten? Moet ZooWie wéér haar "afscheidsdineetje" inleveren?
Ze zijn het dus niet vergeten dat valt mij dan mee.quote:Op zondag 18 juni 2023 06:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo
Ja ik weet ut maar straks nog een beetje voorbereidingen, dat is ook leuk...
Zoe had het erover van de week...ivm Isaac natuurlijk.,. En Zoe kennende trekt ze dat wel door... en dan doet Babette het waarschijnlijk voor Marciano.....
Ben benieuwd of het dan ontbijt op bed wordt...quote:Op zondag 18 juni 2023 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn het dus niet vergeten dat valt mij dan mee.Ben benieuwd
De "Papa's" hebben liever een Happy End denk ikquote:Op zondag 18 juni 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben altijd wel iets te eten als is het droogbrood. Het gaat om het gebaar
Zou het, Isaac had het er een tijdje terug over dat hij dat gevoel helemaal kan uitschakelenquote:Op zondag 18 juni 2023 07:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De "Papa's" hebben liever een Happy End denk ik
Dat gaat um niet worden ben ik bang... volgend jaar waarschijnlijk..quote:Op zondag 18 juni 2023 07:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De "Papa's" hebben liever een Happy End denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |