Ja een rekenwonder is het niet. Daarstraks zei hij ook al dat de glazen te klein zouden zijnquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:37 schreef schizolientje het volgende:
en ze hebbe ook veel voor cocktails, Marciano rekende die per fles zo verkeerd uit. Er is veel drank en na deze periode van onthouding gaat dat flink aanslaan
Die staat onder de douche....quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:42 schreef schizolientje het volgende:
Isaac tovert cola tevoorschijn iedereen een glaasje maar Eric????
ja dussssss Die ziet echt die lege glazen wel straksquote:
Isaac bracht hem een glaasje cola in de badkamer...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ja dussssss Die ziet echt die lege glazen wel straks
Ja, en zoals ik het begreep ook nog van persoonlijk geld. de BBQ hebben ze gewonnen...quote:Op zondag 18 juni 2023 00:06 schreef chufi het volgende:
Maar zolang het bedrag van de pot op het scherm niet omlaag gaat is het een geregeld iets met achter
Ik vermoed heel veel Amarettao a 6¤ de fles...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:37 schreef schizolientje het volgende:
en ze hebbe ook veel voor cocktails, Marciano rekende die per fles zo verkeerd uit. Er is veel drank en na deze periode van onthouding gaat dat flink aanslaan
quote:Op zondag 18 juni 2023 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed heel veel Amarettao a 6¤ de fles...
Ze !?! Jap en Wen dan ... omdat de rest er weer niets van kanquote:Op zondag 18 juni 2023 00:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, en zoals ik het begreep ook nog van persoonlijk geld. de BBQ hebben ze gewonnen...
Klopt..Maar de hele groep mag meegenieten,quote:Op zondag 18 juni 2023 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze !?! Jap en Wen dan ... omdat de rest er weer niets van kan
zoals met het snoep , terwijl Wendy gewoon rookwaar wouquote:Op zondag 18 juni 2023 00:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Klopt..Maar de hele groep mag meegenieten,
dat is liefquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Isaac bracht hem een glaasje cola in de badkamer...
Tja, maar de prijzen worden bepaalt door de regie....Ze hebben geen keuzequote:Op zondag 18 juni 2023 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
zoals met het snoep , terwijl Wendy gewoon rookwaar wou
Ja maar das bekend voor je er uiteindelijk aan begint .. Maar ze deed het wel .quote:Op zondag 18 juni 2023 00:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tja, maar de prijzen worden bepaalt door de regie....
nou het was zo gek want hij wil verschillende cocktails kunnen maken maar wil dat iedereen dan van alle verschillende cocktails 1 kan drinken. Maar die drink je normaliter toch ook niet door elkaar?quote:Op zondag 18 juni 2023 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed heel veel Amarettao a 6¤ de fles...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |