Leuk die gifjesquote:
Das ook vermoeiend hoor 48 uur in een dag pratenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
Als je maar weet dat als Babbel 150 procent geeft bij sporten de groep maar 100 procent geeft...
iedereen staat te werken om de tuin op orde te krijgen en Babbel ZIT te kwekken....over procenten gesproken
Ze gaat helpen blazen zie ikquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:53 schreef schizolientje het volgende:
Zoe beweegt, van de bank naar kantoor
Dat heeft ze elke dag al en dat valt je nu pas op !?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:50 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe heft wel een heel strak kort broekje aan.
Deze was wel heel strak, die zat helemaal in der naadquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heeft ze elke dag al en dat valt je nu pas op !?
Ze heeft een goed figuur, dat scheelt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze was wel heel strak, die zat helemaal in der naad
Dat is zeker waarquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze heeft een goed figuur, dat scheelt.
praten met de camera...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:00 schreef mootie het volgende:
Doet Morrie nog iets anders dan met haar rug naar de pc ‘schilderen’?
Snap ik ook niet, niet dat ik het een nare man vind maar hij voegt echt weinig toequote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:23 schreef woxxel het volgende:
Hoe imi daar nog steeds is/ligt is onbegrijpelijk.
Ja zo kun je ook de finale halen helaas hij krijgt ook langzaam praatjes voor mij mag hij als eerst volgende naar huisquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:16 schreef Dotteke het volgende:
Buiten het sporten om brengt Imadiddin toch de meeste tijd liggend door daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |