Klopt en bij Janet vanmorgen met haar mond half openquote:Op zondag 18 juni 2023 07:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt, vind ik bij Erik ook zo eng vooral met die diepliggende ogen.... ieuwww.
Ik denk dat het Erik geen bal interesseert..quote:Op zondag 18 juni 2023 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt en bij Janet vanmorgen met haar mond half open![]()
Hoe zouden ze het vinden hun zelf zo terug te zien?
Nee, niet helemaal gelijk, ze doet het buiten vandaagquote:Op zondag 18 juni 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
En ja hoor en daar hebben we Eunice.. je had gelijk Dot, we gaan de kas in...
Haha ja verdomd, ik zit net te kijken... waar ligt ze nou... buiten dus hiquote:Op zondag 18 juni 2023 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal gelijk, ze doet het buiten vandaag
Je en nieuw hoekje denk gemaakt voor de poolparty ligt zelfs een kleedje op de grondquote:Op zondag 18 juni 2023 08:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja verdomd, ik zit net te kijken... waar ligt ze nou... buiten dus hi
* FreshFruit pakt snel zijn matjequote:Op zondag 18 juni 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Jep je mag nog meedoen..
Is onder het afdakje zie ik nuquote:Op zondag 18 juni 2023 08:27 schreef Frummelie het volgende:
Gorilla sports is ook wel een leuke sponsor denk ik...
Echt poolpartyachtig... meer boerachtig.... neej dat is flauw.. ze maken er weer iets moois van..quote:Op zondag 18 juni 2023 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je en nieuw hoekje denk gemaakt voor de poolparty ligt zelfs een kleedje op de grond
Ik voorspel een grote faal.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt poolpartyachtig... meer boerachtig.... neej dat is flauw.. ze maken er weer iets moois van..
Ja dat doen ze toch maar wel steedsquote:Op zondag 18 juni 2023 08:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt poolpartyachtig... meer boerachtig.... neej dat is flauw.. ze maken er weer iets moois van..
Bij mij mag je ook niet aan mijn stofschaar komen, een keer iets van papier knippen enquote:Op zondag 18 juni 2023 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
Janet is de stofschaar aan het verneuken.
Ik denk naar haar eigen voorleesverhaaltjes..quote:Op zondag 18 juni 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat doen ze toch maar wel steeds
Zal ze nu naar muziek luisteren of naar haar eigen opgenomen voorleesverhaaltjes
Ja, dat hebben ze gisteren al opgehangenquote:Op zondag 18 juni 2023 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt... hangt dat laken gedoe van Janet er al...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |