Ja en voor hun is het vast al geweldig dat ze dit gaan doenquote:
quote:
Valt wel mee opgeteld, ze kregen 5 1/2 dozen, en in elk groene producten, maar ook spareribs met hamburgers.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zat er heel weinig vlees bij.
En recepten erbij. Lijkt me heerlijk een BBQ met ook andere dingen dan de geijkte hamburgerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Valt wel mee opgeteld, ze kregen 5 1/2 dozen, en in elk groene producten, maar ook spareribs met hamburgers.
Marci had nog sla-achtige producten er extra bijbesteld.
Bbq pakket was bij de kerstmannenpak challenge.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met die worsten slikken alleen Wendy.
Ze moeten blij zijn met deze medebewoonster.
En die worsten bij het snoeppakket.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bbq pakket was bij de kerstmannenpak challenge.
Ja ik dacht voor iedereen 3 of 4 stukjes vleesquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Valt wel mee opgeteld, ze kregen 5 1/2 dozen, en in elk groene producten, maar ook spareribs met hamburgers.
Marci had nog sla-achtige producten er extra bijbesteld.
Dat is heel veel dus!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik dacht voor iedereen 3 of 4 stukjes vlees
Hoe groot zijn de stukjes... gisteren hadden ze meer stukjesquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik dacht voor iedereen 3 of 4 stukjes vlees
Benieuwd wat eunice er weer voor zich zelf van gisteren maken.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alles opgeteld lijkt mij meer dan genoeg.
Dat hello fresh is prima qua hoeveelheid. Het wordt in 6 landen verkocht dus vël tevreden klanten.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe groot zijn de stukjes... gisteren hadden ze meer stukjes
Geen idee een hamburger een worstje een stokje en garnalen dacht ikquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe groot zijn de stukjes... gisteren hadden ze meer stukjes
De hoeveelheden bij de vorige hello fresh was prima,iedereen tevreden ? Behalve Erik want die had te weinig omdat niemand iets aan hem had gegeven zei jij)quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee een hamburger een worstje een stokje en garnalen dacht ik
Maar weet het niet zeker
Zal ook vast genoeg zijn. ALleen ik ben van het BBQ is vlees en al die bijgerechten hoeft voor mij nietquote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De hoeveelheden bij de vorige hello fresh was prima,iedereen tevreden ? Behalve Erik want die had te weinig omdat niemand iets aan hem had gegeven zei jij)
Nee, al dat vlees hoeft niet, maar de bijgerechten. Ik vind drei stukjes vlees abnormaal veelquote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal ook vast genoeg zijn. ALleen ik ben van het BBQ is vlees en al die bijgerechten hoeft voor mij niet
Maar in de loods gaan ze met het spel beginnen, ben benieuwd hoe dat gaat verlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |