t zijn toch bbq pakketten dus bij de bbqquote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:56 schreef xsaskiax het volgende:
Er worden een paar lui helemaal hysterisch bij het zien van de Hello Fresh producten... gegil en geschreeuw.
Zouden ze alles in 1 keer op gaan vreten of .....???
Domme vraag, het zal allemaal wel in 1 keer op moeten
Ik denk wel dat ze het allemaal in 1 keer op gaan eten, het is een prijs tenslottequote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:56 schreef xsaskiax het volgende:
Er worden een paar lui helemaal hysterisch bij het zien van de Hello Fresh producten... gegil en geschreeuw.
Zouden ze alles in 1 keer op gaan vreten of .....???
Domme vraag, het zal allemaal wel in 1 keer op moeten
Ja zijn BBQ pakketten met vooral heel veel groente zo te zienquote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:58 schreef schizolientje het volgende:
[..]
t zijn toch bbq pakketten dus bij de bbq
Zag ook spareribs en ander vlees in een vacuüm verpakking.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zijn BBQ pakketten met vooral heel veel groente zo te zien
of ze doet dit omdat er dan geen vliegen op kunnen gaan zittenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:00 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy legt fruit in de koelkast, verstandig anders is het op wanneer de barbecue is
Dat is geen garantie dat het niet gepakt kan worden toch?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:00 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy legt fruit in de koelkast, verstandig anders is het op wanneer de barbecue is
hopelijk gaan er niet een paar op rooftocht vannachtquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is geen garantie dat het niet gepakt kan worden toch?
Ze kunnen zo de koelkast opendoen en iets pakken
En dan morgen heeft niemand het gedaanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
hopelijk gaan er niet een paar op rooftocht vannacht
zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan morgen heeft niemand het gedaan
Volgens mij zat er heel weinig vlees bij.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:09 schreef chufi het volgende:
Het gaat toch vnl om het vlees .. de rest is bijzaak
Ik hoop het voor zequote:
We zien het later welquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zat er heel weinig vlees bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |