Nee joh, dat durf je toch niet, dan sta je er de volgende dag nog!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou bij haar steeds vragen wat bedoel je nou eigenlijk?
Snap je? Nee leg eens uit.quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee joh, dat durf je toch niet, dan sta je er de volgende dag nog!
Om de verleiding te weerstaan om tegen dat mens in te gaan..... en zo rustig te blijven reageren, petje af hoor, ik ben allergisch voor dergelijke typesquote:
Haar gedrag is van een 15-jarige en met die enorme wenkbrauwen en zonnekleppen vindt zij zichzelf o zo mooi. Ze vindt ook dat zij de enige is die er daar fatsoenlijk bijloopt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vind haar vanaf het begin al een wandelende opblaaspop, in uiterlijk, maar ook zoals ze zich voor wil doen......alles is aan sex gerelateerd, het liefste in verband met Isaac... iedereen weet dat het lariekoek is, geen mens trekt zijn/haar mond open, trekken alleen gezichten achter haar rug om....... Ze houden haar hele idiote gedrag in stand (maar ja, dat is mijn mening)
En ik vind het een lelijk, vals, achterbaks, loeder
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Haar gedrag is van een 15-jarige en met die enorme wenkbrauwen en zonnekleppen vindt zij zichzelf o zo mooi. Ze vindt ook dat zij de enige is die er daar fatsoenlijk bijloopt.
Doe ik iets fout?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik wens je hierbij alle sterkte toe, dit soort lui negeer ik volkomen,.
Toen Babs zo rustig naar haar stond te luisteren zag je de boosheid in haar lijf en dacht ze waarschijnlijk in stilte: schiet ff op met je gelul.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Om de verleiding te weerstaan om tegen dat mens in te gaan..... en zo rustig te blijven reageren, petje af hoor, ik ben allergisch voor dergelijke types
JW heeft er toch eens iets over gezegd?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:13 schreef xsaskiax het volgende:
Die 'lach' van Eunice, met die uithalen omhoog..... ik heb het laatst eens geprobeerd (jaja ik was gelukkig alleen), maar dat is echt niet te doen. zo onnatuurlijk.... dit is zo'n aangeleerd iets (misschien dat ooit iemand haar heeft laten denken dat het 'meisjesachtig' of 'sexy' is....?)
Kirmeisje.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:13 schreef xsaskiax het volgende:
Die 'lach' van Eunice, met die uithalen omhoog..... ik heb het laatst eens geprobeerd (jaja ik was gelukkig alleen), maar dat is echt niet te doen. zo onnatuurlijk.... dit is zo'n aangeleerd iets (misschien dat ooit iemand haar heeft laten denken dat het 'meisjesachtig' of 'sexy' is....?)
Haar tactiek..... eerst oreren, dan even doen of je luistert, daarna op de grond bij haar kast gaan zitten, zodat ze Babette niet aan hoefde te kijken omdat ze zo 'druk' bezig was....en zodoende Babette laten 'bungelen' omdat die alles uit bleef leggen en zij met 'herhalingen' reageerde......quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Toen Babs zo rustig naar haar stond te luisteren zag je de boosheid in haar lijf en dacht ze waarschijnlijk in stilte: schiet ff op met je gelul.
Geen flauw idee, ik zap meestal weg zodra ik haar hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
JW heeft er toch eens iets over gezegd?
Nou moet ik zeggen dat Babs mij vaak in verwarring brengt hoor. Die beweert eerst dat iets niet leuk is en zegt er dan standaard achteraan dat het niet erg is en het mag.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Haar tactiek..... eerst oreren, dan even doen of je luistert, daarna op de grond bij haar kast gaan zitten, zodat ze Babette niet aan hoefde te kijken omdat ze zo 'druk' bezig was....en zodoende Babette laten 'bungelen' omdat die alles uit bleef leggen en zij met 'herhalingen' reageerde......
Een echte psycholoog zou daar niet ingetrapt zijn, maar ja Babette he....ratel ratel ratel zonder echt na te denken
Die lult om het lullen zoals we hier in Rotterdam zeggenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik Babs ook warrig vind hoor. Die beweert eerst dat iets niet leuk is en zegt er dan standaard achteraan dat het niet erg is en het mag.
[..]
Babs zegt trouwens met regelmaat dat ze zich ergens aan ergert en zegt er dan standaard achteraan dat het niet erg is en het mag.
Hier in Groningen denken ze daar hetzelfde over.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die lult om het lullen zoals we hier in Rotterdam zeggen
En: Niet lullen, maar poetsenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die lult om het lullen zoals we hier in Rotterdam zeggen
Ze zijn zo blij als een kindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |