Zitten ook helmen bij ter bescherming.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat denk ik inmiddels ook en toch denk ik dat die pijlen met die ballen als punt redelijk hard kunnen aankomen nog.
Die zag ik als eerste en ik vind ze er iig niet zo stevig uitzien, lijken van dun plastic maar geen idee of dat ook zo is natuurlijk. Zullen vast goed zijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zitten ook helmen bij ter bescherming.
[ afbeelding ]
Die balletjes op de pijlen zullen best zacht zijn, het is geen experiment maar iets wat ze hebben gehuurd.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die zag ik als eerste en ik vind ze er iig niet zo stevig uitzien, lijken van dun plastic maar geen idee of dat ook zo is natuurlijk. Zullen vast goed zijn.
We zullen zien, ze zien er vrij hard uit maar sas gaat testen nu.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die balletjes op de pijlen zullen best zacht zijn, het is geen experiment maar iets wat ze hebben gehuurd.
Dus zal het wel veilig zijn.
Die helmen zijn vooral gezichtbescherming .quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:26 schreef ChocoFan het volgende:
Babs is nu het doel om op te schieten. Ze heeft wel een helm op.
Ja volgens mij wel, er mee op het beton vallen of zo zou ik niet doen maar voor die pijlen zal het genoeg bescherming zijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Die helmen zijn vooral gezichtbescherming .
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:31 schreef spapaars het volgende:
Proefschieten, Wendy schiet haar eerste pijl tegen de kloten van Erik.
Samen met marcia en zag eunice ook net op een bank liggen, zo'n sportbank dan he.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:33 schreef spapaars het volgende:
Isaac is er eens niet bij betrokken dus gaat hij gewoon binnen wat trainen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |