O zegt mij helemaal nietsquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, van Janet, ze noemen de aardappel Wilson (The Getaway)
Heeft ze toch nog een beetje zelfkennisquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:20 schreef Dotteke het volgende:
Zoë en Babette over hoe ze er uit zien de een vindt het mooi de ander niet
Zoë vind zichzelf een propje
En houdt net als Zoë de administratie bij.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:22 schreef Dotteke het volgende:
Moraima is zich aan het opmaken voor de spiegel
walgelijk om iemand zo neer te zetten, jezelf zo boven een ander te denken.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:56 schreef cinsan het volgende:
las op fb stukje van roddelsessie bep- zoe ging over wendy
wendy is fiat -bep mercedes
wendy is meer camping type - bep iemand die naar londen gaat
enfin wendy werd goed afgemaakt door dump en dumper. te walgelijk voor woorden
beide zijn over het paard getilde dames , zowel bep en zoequote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:02 schreef Verida het volgende:
[..]
walgelijk om iemand zo neer te zetten, jezelf zo boven een ander te denken.
Wat is ze nou helemaal, een omhooggevallen troel, verder zit er niets bij waarvoor ze zich op de borst kan of mag kloppen ten opzichte van wendy.
Ik dacht van Eunice, die deed gister een heel verhaal over die aardappel dat ze hem elke dag wat liefde geeft door er lief tegen te praten en als je liefde geeft aan dingen dan groeit het.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, van Janet, ze noemen de aardappel Wilson (Cast Away)
Eens met je laatste zin.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
Janet heeft in de loods de naam negatief te zijn.
Jasper legde haar uit waarom.
Ze bedoelt het vaak wel goed maar het komt er rot uit. En de ander reageert op de toon en niet op de boodschap.
Gisteren zei Janet aan tafel dat het eten van de Mac koud en slap was. Toen werd ze afgesnauwd dat ze weer negatief was.
Jasper zegt haar dat het eten wel koud en slap was maar waarom dat benoemen. Het eten wordt er niet beter van en iedereen zal het gemerkt hebben. Wat is het doel om het te benoemen.
Jaaa Janet zeg ik dan.. je wil gewoon degene die dit besteld heeft afzeiken. Maar dan met een omweg.
Dat denk ik inmiddels ook en toch denk ik dat die pijlen met die ballen als punt redelijk hard kunnen aankomen nog.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:11 schreef spapaars het volgende:
Denk dat ze gaan schieten met pijl en boog op elkaar
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |