Dat is het dus ook.Erik weet het op de gram.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou ja... ik denk dat ze elkaar aansteken erin. En zulke programma's bestaan bekent dat mensen veranderen in gewicht.
Kiendertjes zijn trots op Mamaquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yoga oefening #15 "Zie je mijn amandelen"
Tja... Erik is sowieso wat obsessiever aangelegd dan de rest daarquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is het dus ook.Erik weet het op de gram.
Moirama is er wat lastiger in.
Ik zie en luister liever naar een iemand die alleen maar praat dan naar iemand kijken die niets zegt en alleen maar puistjes haartjes uitknijpt/uittrekt.of aan het lezen is. Dooie boel dusquote:
Ik hoop dat ze zeggen dat ze Babette moeten eliminerenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:31 schreef Dotteke het volgende:
Isaac en Marciano aan het fluisteren op de slaapkamer
Ja het is niet echt een RLS waar veel te beleven valt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:37 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik zie en luister liever naar een iemand die alleen maar praat dan naar iemand kijken die niets zegt en alleen maar puistjes haartjes uitknijpt/uittrekt.of aan het lezen is. Dooie boel dus
dat gaat tiano niet doen vrees ikquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zeggen dat ze Babette moeten elimineren
Daar gaat Marciano denk ik niet in mee.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zeggen dat ze Babette moeten elimineren
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:48 schreef Dotteke het volgende:
Rupert heeft net een meeeter bij Janet uitgedrukt zegt Babette
Zag Babette gisteren ook al met zo verknipt ding lopenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:59 schreef chufi het volgende:
Wat zou die verknipte spijkerbroek van Bep gekost hebben?
Toen was het net binnen en zat er nog een labeltje aanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag Babette gisteren ook al met zo verknipt ding lopen
Moraima zit met Rupert en Jasper in kantoor
Een aardappel?quote:
Ik zelf vind het er nooit uitzienquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen was het net binnen en zat er nog een labeltje aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |