ja joh natuurlijk, alleen moeten we het niet te hard zeggen/typen anders hoort hij het en gaat hij naast zijn Friese doorlopers lopenquote:
Het is veel en veel te saai, ook voor hun zelf denk ik, maar om naar te kijken ook. Mssn als je alleen TV kijkt, dat ze er nog wat van kunnen maken, maar de streams zijn echt waardeloosquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap sowieso de keuzes niet die gemaakt worden
spelletjes
kaarten
alle luxe
film kijken
tis net een resort
dat mensen de eerste maanden hard wegliepen snap ik nietquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is veel en veel te saai, ook voor hun zelf denk ik, maar om naar te kijken ook. Mssn als je alleen TV kijkt, dat ze er nog wat van kunnen maken, maar de streams zijn echt waardeloos
En ze hebben geen mobiel, kunnen geen foto's van hun vakantie maken en niet ff naar huis facetimenquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
met 1 verschil, daar moet je er voor betalen en zij krijgen geld toe
ik denk het wel jaquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:32 schreef xsaskiax het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het filmpje van Jeffrey (over films gesproken), zou het de gitaar zijn, die de fans voor hem gekocht hebben??
Maar je moet wel mee lopen in de kudde.spontaan is uit den boze.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap sowieso de keuzes niet die gemaakt worden
spelletjes
kaarten
alle luxe
film kijken
tis net een resort
ja ze moeten er iets voor over hebbenquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En ze hebben geen mobiel, kunnen geen foto's van hun vakantie maken en niet ff naar huis facetimen
Omdat ze nu allemaal denken die pot binnen te kunnen harken, laatste loodjesquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat mensen de eerste maanden hard wegliepen snap ik niet
dat ze nu niet hard weglopen snap ik helemaal niet
Leuk, ik heb zijn zusje een aantal keer gesproken, een schat van een meid (en heel blij dat Jeffrey weer thuis is)quote:
er wint er maar 1quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat ze nu allemaal denken die pot binnen te kunnen harken, laatste loodjes
ik moet eerlijk zeggenquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Leuk, ik heb zijn zusje een aantal keer gesproken, een schat van een meid (en heel blij dat Jeffrey weer thuis is)
Daar heb je een goed punt Aardbei, ze voelen zich bijna allemaal al een winnaar.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat ze nu allemaal denken die pot binnen te kunnen harken, laatste loodjes
Voor mij zijn er al 2 winnaars.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
er wint er maar 1
en er zijn er een aantal die never de nooit gaan winnen
Jeff en Kim.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke spill the beans, wil het graag horen/lezen
Absoluut en kan ook nog een derde noemenquote:
vertel aubquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Absoluut en kan ook nog een derde noemen
die voor mij met kop en schouders boven een aantal uitsteekt
Die 3e lijkt me geen verrassingquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Absoluut en kan ook nog een derde noemen
die voor mij met kop en schouders boven een aantal uitsteekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |