Dode topic spelquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:20 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zit een beetje 'wijs' te doen, maar snap begod niet wat DTS nu eigenlijk is en weet niet of ik die @:devzero eigenlijk wel wil leren 'kennen'.......
FF maak me iets wijzer aub, want ik voel me momenteel oerstom (ben ik misschien ook wel, maar dat hoeft niet iedereen te weten)
kijk aan jou heb ik wat, dank je welquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dode topic spel
waarbij het gaat om wie de meeste punten haalt
DTS is een spel in ONZ een forum onderdeel hier op FOK! En Dev is een schatjequote:Op donderdag 15 juni 2023 20:20 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zit een beetje 'wijs' te doen, maar snap begod niet wat DTS nu eigenlijk is en weet niet of ik die @:devzero eigenlijk wel wil leren 'kennen'.......
FF maak me iets wijzer aub, want ik voel me momenteel oerstom (ben ik misschien ook wel, maar dat hoeft niet iedereen te weten)
doe niet zo vaagquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
I don`t take you in the mailing.
Onze Dev woont in Florida dus een andere tijdzone.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
doe niet zo vaag
ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13637] Nog eventjes
dat is een spel @:xsaskiax
Fresh komt daar even nog niet in...... @:devzero zit daar iedere nacht (no life'r) beetje sneu verhaal eigenlijk wel maar goed, fresh verwijst jou naar dat spel/chat op die site om de nacht door te komen en om dev de groeten te doen namens hem.
Ik kijk geen streams, wats gebeurd?quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
zie nu dat Wendy niet meer bij het groepje zit
ik hoop nu echt dat ze door heeft hoe de vork in de steel zit
* xsaskiax kijkt veelbetekenend naar FFquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
doe niet zo vaag
ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13637] Nog eventjes
dat is een spel @:xsaskiax
Fresh komt daar even nog niet in...... @:devzero zit daar iedere nacht (no life'r) beetje sneu verhaal eigenlijk wel maar goed, fresh verwijst jou naar dat spel/chat op die site om de nacht door te komen en om dev de groeten te doen namens hem.
ze kijken filmquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kijk geen streams, wats gebeurd?
quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onze Dev woont in Florida dus een andere tijdzone.
@devzero postte hier eerder ookquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
en nee geen no lifer maar altijd leuk om hem te plagen
Graag gedaan lieve sasquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
* xsaskiax kijkt veelbetekenend naar FF
zo kan het dus ook he lieverd......![]()
dank je wel Monique!!!
quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Graag gedaan lieve sas![]()
, ja het blijft toch een beetje een ongemanierde he die Fries, zit in de roots van de verre voorouders
Daarom geven ze waarschijnlijk geen Nederlandse films, die kunnen we makkelijk volgen zonder beeldenquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
goed voor de kijkcijfers haha
ja soms ineens steken die hun kop op he, kan die jongen ook niets aan doen natuurlijk....komt wel goed met hem denk ik....quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Graag gedaan lieve sas![]()
, ja het blijft toch een beetje een ongemanierde he die Fries, zit in de roots van de verre voorouders
oh ja? in viva? zeker om chickies te kunnen scorenquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Devzero postte hier eerder ook
ik snap sowieso de keuzes niet die gemaakt wordenquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daarom geven ze waarschijnlijk geen Nederlandse films, die kunnen we makkelijk volgen zonder beelden
je mag @devzero niet zo plagen hoorquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh ja? in viva? zeker om chickies te kunnen scoren
klein hartje die jongenquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja soms ineens steken die hun kop op he, kan die jongen ook niets aan doen natuurlijk....komt wel goed met hem denk ik....
met 1 verschil, daar moet je er voor betalen en zij krijgen geld toequote:Op donderdag 15 juni 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap sowieso de keuzes niet die gemaakt worden
spelletjes
kaarten
alle luxe
film kijken
tis net een resort
ja preciesquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
met 1 verschil, daar moet je er voor betalen en zij krijgen geld toe
uhm.. echt welquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag @:Devzero niet zo plagen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |