Via een vriendin van een vriend van mij heb ik een leuke meid leren kennen. Dat was 2 weken terug in Amsterdam. Wel erbij vermeldend dat we allebei aardig wat drank op hadden.
Toch leek het mij het proberen waard om nog wat afspreken. Afgelopen zaterdag naar de Bios geweest en na afloop nog een half uur staan zoenen ofzo. Nu denk je het zit wel goed, maar het probleem is dat ik helemaal geen verliefdheid voel.
Nu is het aanstaande vrijdag natuurlijk valentijn en nu weet ik niet wat ik moet gaan doen. Ben een beetje confused op dit moment.
quote:Gewoon niks doen.
Op dinsdag 11 februari 2003 22:15 schreef single het volgende:
Nu is het aanstaande vrijdag natuurlijk valentijn en nu weet ik niet wat ik moet gaan doen.
néxt !!
maar wees wel duidelijk
quote:Dan nog afvragen wat erop moet
Op dinsdag 11 februari 2003 22:17 schreef KonnieKipke het volgende:
Dus ik zou proberen te signaleren wat zij voelt, maar het is idd wel erg vroeg om meteen maar een valentijnskaart te gaan sturen.
quote:
We kennen elkaar nu al lang, 2 weken
quote:dan zouden wij toch wel verliefd op elkaar moeten zijn eh
Op dinsdag 11 februari 2003 22:19 schreef Oxazepam het volgende:
Ik begrijp het 'probleem' eerlijk gezegd niet. Alsof je per se op iedereen verliefd zou moeten worden met wie je een keertje uitgaat en/of een keertje zoent.
quote:Tjah maar ze verwacht wel wat van mij waarom sta ik anders een half uur met haar te zoenen.
Op dinsdag 11 februari 2003 22:16 schreef Oxazepam het volgende:[..]
Gewoon niks doen.
Maar inderdaad om een valentijnskaart te gaan versturen is wel erg voorbarig ja. Het hele valentijn gebeuren kan me zoiezo gestolen worden.
quote:Sorry dat ik even in dit topic inbreek, maar ik zit in precies dezelfde situatie. Het duurt nu een paar weken en ik vermaak me best, maar "het gevoel" is er nog niet. Ik vind haar echt wel leuk en aardig, maar ja....het gevoel ontbreekt... Hoe lang kan je iemand aan het lijntje houden?
Op dinsdag 11 februari 2003 22:32 schreef pdxnet96 het volgende:
Als je haar in haar ogen kijkt en je voelt dat het niet goed is, stoppen !!
Als je denkt: goh ze is wel lief ........... ff blijven hangen het komt wel goed...........
edit: smiley weggehaald
[Dit bericht is gewijzigd door cppjs op 11-02-2003 22:44]
quote:Kan het ook zijn dat een meisje er anderhalf jaar over doet voordat ze pas inziet dat ze iets met jou zou willen
Op dinsdag 11 februari 2003 22:19 schreef EggsTC het volgende:
Verliefdheid hoeft er niet in 1 klap te zijn.
Ontopic: Het kan inderdaad later komen, als je haar beter leert kennen...
quote:Je spreekt jezelf tegen...
Op dinsdag 11 februari 2003 22:53 schreef SilentChaos het volgende:[..]
Kan het ook zijn dat een meisje er anderhalf jaar over doet voordat ze pas inziet dat ze iets met jou zou willen
Lees het valentijn topic maar of een ander topic van mij...dan begrijp je wat ik bedoel
Ontopic: Het kan inderdaad later komen, als je haar beter leert kennen...
Ik hield wel wat van haar maar zeker niet genoeg. Begin er niet aan.
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:52 schreef Ximo het volgende:
heb zoiets ook meegemaakt. Was helemaal niet verliefd, zij wel helemaal tot over d'r oren. Ik heb een paar dagen zitten denken hoe ik het het beste tactvol uit zou kunnen maken, heb die paar dagen wel gedaan alsof ik d'r leuk vond. Gelukkig begon ik d'r ook echt steeds leuker te vinden en nu zijn we al bijna een jaar heel gelukkig samen.
Dus wacht nog ff een paar dagen, laat het ff doordringen en maak dan een beslissing
quote:Niet echt tegenspreken..ik geef antwoord op m'n eigen vraag..maar denken jullie dat het nog na 1,5 jaar beste vrienden? Je weet't nooit denk ik maar...misschien dat jullie er anders over denken (ik ga er niet op hopen...maar het zou wel leuk zijn
Op dinsdag 11 februari 2003 23:37 schreef EggsTC het volgende:[..]
Je spreekt jezelf tegen...
quote:Zeik niet zo, ik ben 22, heb +/- 100 wijven gehad en ben nooit verliefd geweest...
Op dinsdag 11 februari 2003 22:15 schreef single het volgende:
Nu denk je het zit wel goed, maar het probleem is dat ik helemaal geen verliefdheid voel.
Martin
quote:Neuken en dan zeggen dat je niet zeker bent over je gevoelens, en dat je op dit moment te onzeker bent om een serieuze relatie te beginnen.
Op dinsdag 11 februari 2003 22:15 schreef single het volgende:Nu is het aanstaande vrijdag natuurlijk valentijn en nu weet ik niet wat ik moet gaan doen. Ben een beetje confused op dit moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |