abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8423568
Hallo allemaal,

Via een vriendin van een vriend van mij heb ik een leuke meid leren kennen. Dat was 2 weken terug in Amsterdam. Wel erbij vermeldend dat we allebei aardig wat drank op hadden.

Toch leek het mij het proberen waard om nog wat afspreken. Afgelopen zaterdag naar de Bios geweest en na afloop nog een half uur staan zoenen ofzo. Nu denk je het zit wel goed, maar het probleem is dat ik helemaal geen verliefdheid voel.

Nu is het aanstaande vrijdag natuurlijk valentijn en nu weet ik niet wat ik moet gaan doen. Ben een beetje confused op dit moment.

dinsdag 11 februari 2003 @ 22:16:51 #2
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_8423598
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:15 schreef single het volgende:
Nu is het aanstaande vrijdag natuurlijk valentijn en nu weet ik niet wat ik moet gaan doen.
Gewoon niks doen.
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_8423623
eerlijk blijven en probeer te kijken wat zij voelt voor jou?
Tja, heeft ook geen zin om met valentijn kaart te sturen terwijl zij niets voor je voelt en dat juist beklemmend vindt.
Dus ik zou proberen te signaleren wat zij voelt, maar het is idd wel erg vroeg om meteen maar een valentijnskaart te gaan sturen.
pi_8423654
geen probleem...
het klikt niet...

néxt !!

maar wees wel duidelijk

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_8423659
Verliefdheid hoeft er niet in 1 klap te zijn.
Lambo of Rekt
pi_8423664
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:17 schreef KonnieKipke het volgende:
Dus ik zou proberen te signaleren wat zij voelt, maar het is idd wel erg vroeg om meteen maar een valentijnskaart te gaan sturen.
Dan nog afvragen wat erop moet Das pas lastig
quote:
We kennen elkaar nu al lang, 2 weken
  dinsdag 11 februari 2003 @ 22:19:44 #7
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_8423675
Ik begrijp het 'probleem' eerlijk gezegd niet. Alsof je per se op iedereen verliefd zou moeten worden met wie je een keertje uitgaat en/of een keertje zoent.
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_8423721
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:19 schreef Oxazepam het volgende:
Ik begrijp het 'probleem' eerlijk gezegd niet. Alsof je per se op iedereen verliefd zou moeten worden met wie je een keertje uitgaat en/of een keertje zoent.
dan zouden wij toch wel verliefd op elkaar moeten zijn eh
pi_8423742
Is toch niet erg dat je niet verliefd bent/wordt, als je van elkaar maar wel weet waar je aan toe bent.
pi_8423768
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:16 schreef Oxazepam het volgende:

[..]

Gewoon niks doen.

Tjah maar ze verwacht wel wat van mij waarom sta ik anders een half uur met haar te zoenen.

Maar inderdaad om een valentijnskaart te gaan versturen is wel erg voorbarig ja. Het hele valentijn gebeuren kan me zoiezo gestolen worden.

pi_8424106
Als je haar in haar ogen kijkt en je voelt dat het niet goed is, stoppen !!
Als je denkt: goh ze is wel lief ........... ff blijven hangen het komt wel goed...........
Ja Ja , ik kom het wel weer maken !! domme doos..!!
pi_8424331
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:32 schreef pdxnet96 het volgende:
Als je haar in haar ogen kijkt en je voelt dat het niet goed is, stoppen !!
Als je denkt: goh ze is wel lief ........... ff blijven hangen het komt wel goed...........
Sorry dat ik even in dit topic inbreek, maar ik zit in precies dezelfde situatie. Het duurt nu een paar weken en ik vermaak me best, maar "het gevoel" is er nog niet. Ik vind haar echt wel leuk en aardig, maar ja....het gevoel ontbreekt... Hoe lang kan je iemand aan het lijntje houden?

edit: smiley weggehaald

[Dit bericht is gewijzigd door cppjs op 11-02-2003 22:44]

pi_8424395
KOmt vanzelf...
pi_8424695
heb zoiets ook meegemaakt. Was helemaal niet verliefd, zij wel helemaal tot over d'r oren. Ik heb een paar dagen zitten denken hoe ik het het beste tactvol uit zou kunnen maken, heb die paar dagen wel gedaan alsof ik d'r leuk vond. Gelukkig begon ik d'r ook echt steeds leuker te vinden en nu zijn we al bijna een jaar heel gelukkig samen.
Dus wacht nog ff een paar dagen, laat het ff doordringen en maak dan een beslissing
  dinsdag 11 februari 2003 @ 22:53:35 #15
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8424725
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:19 schreef EggsTC het volgende:
Verliefdheid hoeft er niet in 1 klap te zijn.
Kan het ook zijn dat een meisje er anderhalf jaar over doet voordat ze pas inziet dat ze iets met jou zou willen Lees het valentijn topic maar of een ander topic van mij...dan begrijp je wat ik bedoel

Ontopic: Het kan inderdaad later komen, als je haar beter leert kennen...

A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_8425909
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:53 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Kan het ook zijn dat een meisje er anderhalf jaar over doet voordat ze pas inziet dat ze iets met jou zou willen Lees het valentijn topic maar of een ander topic van mij...dan begrijp je wat ik bedoel

Ontopic: Het kan inderdaad later komen, als je haar beter leert kennen...

Je spreekt jezelf tegen...
Lambo of Rekt
pi_8425960
Ik heb het drie jaar volgehouden met een meisje waar ik totaal niet verliefd op was.

Ik hield wel wat van haar maar zeker niet genoeg. Begin er niet aan.

pi_8433129
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:52 schreef Ximo het volgende:
heb zoiets ook meegemaakt. Was helemaal niet verliefd, zij wel helemaal tot over d'r oren. Ik heb een paar dagen zitten denken hoe ik het het beste tactvol uit zou kunnen maken, heb die paar dagen wel gedaan alsof ik d'r leuk vond. Gelukkig begon ik d'r ook echt steeds leuker te vinden en nu zijn we al bijna een jaar heel gelukkig samen.
Dus wacht nog ff een paar dagen, laat het ff doordringen en maak dan een beslissing
same here, nu
  woensdag 12 februari 2003 @ 19:14:37 #19
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8441706
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 23:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen...

Niet echt tegenspreken..ik geef antwoord op m'n eigen vraag..maar denken jullie dat het nog na 1,5 jaar beste vrienden? Je weet't nooit denk ik maar...misschien dat jullie er anders over denken (ik ga er niet op hopen...maar het zou wel leuk zijn )
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_8441793
quote:
Nu denk je het zit wel goed, maar het probleem is dat ik helemaal geen verliefdheid voel.
Zeik niet zo, ik ben 22, heb +/- 100 wijven gehad en ben nooit verliefd geweest...
Get used to it...

Martin

pi_8441814
Achjah ik ken t probleem, vin altijd iemand helemaal geweldig tot we wat krijgen....dan vind ik er niks meer aan
.
pi_8441840
quote:

Nu is het aanstaande vrijdag natuurlijk valentijn en nu weet ik niet wat ik moet gaan doen. Ben een beetje confused op dit moment.

Neuken en dan zeggen dat je niet zeker bent over je gevoelens, en dat je op dit moment te onzeker bent om een serieuze relatie te beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')