abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juni 2023 @ 08:35:26 #1
315223 Proi
Eigenwijs is ook wijs.
pi_209518714
Wat een bocht zeg, die pelican rouge. We hebben hier 2 automaten en die bagger is niet te pruimen, wie heeft ooit gedacht bij het drinken van zo'n bakkie "zo da's lekker, die werknemers boffen!".

Klacht: Pelican Rouge is GOOR :r :r :r
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
pi_209518737
Sowieso koffie :r
Nieuw is niet altijd beter.
pi_209518756
Geen tas Senseo adoreren :')

Espresso gemaakt met een piston _O_
Ook in moeilijke tijden.
pi_209518791
Niet enkel Kopi loewak zuipen :')
  donderdag 15 juni 2023 @ 08:48:57 #5
315223 Proi
Eigenwijs is ook wijs.
pi_209518804
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 08:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Sowieso koffie :r
Nooit bij de italianen een lekker bakkie gehaald? Man, da's genieten.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
  donderdag 15 juni 2023 @ 08:49:14 #6
315223 Proi
Eigenwijs is ook wijs.
pi_209518806
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 08:41 schreef Gibson88 het volgende:
Geen tas Senseo adoreren :')

Espresso gemaakt met een piston _O_
^O^ _O_
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
  donderdag 15 juni 2023 @ 08:50:47 #7
315223 Proi
Eigenwijs is ook wijs.
pi_209518810
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 08:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Niet enkel Kopi loewak zuipen :')
De Nespresso die ik thuis heb is zelfs nog lekkerder dan Pelican Rouge :r
En over Nespresso ben ik ook niet te spreken.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
pi_209518820
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 08:50 schreef Proi het volgende:

[..]
De Nespresso die ik thuis heb is zelfs nog lekkerder dan Pelican Rouge :r
En over Nespresso ben ik ook niet te spreken.
Nespresso haalt het niet bij een goede bak loewak
pi_209518964
Ik praat niet met mensen die geen tassen Moreno drinken.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  donderdag 15 juni 2023 @ 09:15:20 #10
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_209518981
Elitair doen over koffie. :') Aan het eind van de dag ben je gewoon een loonslaaf die zijn slaap verkoopt aan een uitbuiter en koffie gebruikt om op de benen te blijven staan.
  Redactie Frontpage donderdag 15 juni 2023 @ 09:29:24 #11
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_209519130
Wij hebben hier Rode Pelikaan en dat is tig keren beter.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 08:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Niet enkel Kopi loewak zuipen :')
Kopi Luwak is zeer overrated, Blue Mountain is wat mij betreft de lekkerste koffie ooit. Kanttekening is dat ik die ook in de Blue Mountains heb gedronken, dus dat had wellicht ook wat met de ervaring aldaar te maken.
Ta mčre
El Coņo
ウイスキー
  donderdag 15 juni 2023 @ 09:31:48 #12
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_209519160
Heb je die bocht uit een Maas machine nog niet geprobeerd zeker
Tics van je petten.
pi_209519381
Louter en alleen Moreno

Alsof een engeltje over de tong piest, de gehele dag door.
pi_209519418
Zie veel kenners in het topic, doet me deugd dat de langdurige reclamecampagne zijn vruchten afwerpt.
pi_209519956
Ik noem het altijd Pelican Kutje, want het smaakt naar KUT
U MAD?
  donderdag 15 juni 2023 @ 11:36:30 #16
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_209520345
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 08:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Sowieso koffie :r
Dit ja, echt het drankje voor de uitgebluste 30+'er :r :r
pi_209525600
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 10:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ik noem het altijd Pelican Kutje, want het smaakt naar KUT
Besteld
pi_209525607
Familiepak kutjeskoffie
pi_209528097
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 10:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ik noem het altijd Pelican Kutje, want het smaakt naar KUT
pi_220948777
Toevallig net een nipje genomen omdat ik zin had in iets van koffie.

Maar dit was had idd gewoon een muffe verbrande bagger smaak. Kwam in de verste verte niet on de buurt van koffie.

Zonde van alle grondstoffen.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:14:06 #21
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220948805
Waarschijnlijk hebben ze het dan gemaakt om jou te leren dat je ONDERZOEK moet doen en niet zomaar moet aannemen dat als iemand iets verkoopt, dat het dan ook goed is.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220952587
Goeie kick
Pelican Rosbief, ik zal t onthouden. Ik hou van rosbief
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:11:12 #23
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220952842
quote:
17s.gif Op donderdag 15 juni 2023 09:13 schreef Speedfight het volgende:
Ik praat niet met mensen die geen tassen Moreno drinken.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')